کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته: برنز لیگ جهانی استارت خوبی برای بازگشتم بود

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان گفت: کسب مدال برنز در لیگ جهانی کاراته اندونزی شروع خوبی برای بازگشتم به کاراته بود .

به گزارش سرویس ورزشی برنا ، پگاه زنگنه کاراته کای وزن منهای ۶۸ کیلوگرم بانوان  گفت: در لیگ جهانی با حریفان خوبی مبارزه کردم که از چهره های مطرح آسیایی بودند. در مبارزه اول ۷ بر صفر کاراته کایی از اندونزی را شکست دادم. در دومین مسابقه ۲ بر یک به حریف لهستانی باختم تا در گروه بازنده ها به مصاف نماینده مالزی بروم که کاراته کایی صاحب نام بود و موفق به پیروزی ۸ بر صفر مقابل او شدم.

وی با اشاره به اینکه این رقابتها تجربه خوبی پیش از شرکت در مسابقات آسیایی بود، افزود: جهش خوبی در کاراته بانوان آسیا اتفاق افتاده و هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت، با این حال کاراته کاهای ژاپن ،چین و ازبکستان مهمترین حریفانم هستند که با توجه به شرکت در دوره گذشته مسابقات آسیایی و نیز حضور در تورنتمت های مختلف شناخت خوبی ازآنها دارم.

کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته در خصوص نحوه تمرینات تیم ملی بانوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: هم اکنون دو مرحله اردو پیش از شرکت در مسابقات آسیایی پیش رو داریم که تمرینات تکنیکی و تاکتیکی طبق نظر کادر فنی در دستور کار قرار دارد و از حجم تمرینات کاسته شده است.

زنگنه در پایان ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مردم در مسابقات آسیایی نتیجه ای بهتر از دوره گذشته برای ملی پوشان بانوان کاراته رقم بخورد


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.