کتاب سی سال جشنواره فیلم کوتاه تهران رونمایی شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور؛

کتاب سی سال جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تهیه شده توسط انجمن سینمای جوانان ایران به اهتمام مسعود نجفی رونمایی شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ این کتاب که حاصل تلاش بیش از شش ماه معاونت امور جشنواره‌ها و روابط عمومی انجمن و مسعود نجفی است نگاهی به برگزاری سی دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران دارد.

این کتاب نفیس و فاخر توسط دکتر حجت‌ا… ایوبی؛ ریاست سازمان امورسینمایی کشور و هاشم میرزاخانی؛ مدیرعامل انجمن و دبیر جشنواره سی‌ام فیلم کوتاه تهران در جمع بیش از سی فیلمساز، منتقد، مدرس، کارشناس، کارگردان و اعضای شورای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سالن کوچک سازمان سینمایی رونمایی شد.

در مقدمه این کتاب میرزاخانی مدیرعامل انجمن و دبیر جشنواره کتاب را تقدیم کرده به پیشگاه اهالی فیلم کوتاه و دست‌اندرکاران سینمای ایران و ابراز امیدواری کرده این کتاب رهاوردی باشد برای پژوهشگران و اهالی فیلم و رسانه و نیز آیندگان این عرصه تا بدانند سینمای کوتاه در گذرگاه زمان چگونه فراز و فرودها را پشت سر گذاشته و امروز در قیاس با قبل چه جایگاهی یافته است.

مسعود نجفی نیز در مقدمه کتاب با تشکر از تمامی اشخاصی که با دراختیار قراردادن آرشیو شخصی خود سبب تهیه این کتاب شدند ابراز امیدواری کرده این بخش مهم از تاریخ فیلم کوتاه مورد استفاده همه اهالی سینما قرار گیرد.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند طی تماس با روابط عمومی انجمن با شماره ۸۸۷۱۳۰۳۱ نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.