کسب گواهینامه های استاندارد در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، نفت و گاز شرق و نفت و گاز غرب، موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد کیفیت، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه ای شدند.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، مهدی فکور،  مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تشریح اقدامات ایمنی و رعایت مسائل استاندارد کیفیت در صنایع نفت و گاز اظهار داشت: این شرکت ضمن رعایت تمامی استانداردهای بین المللی پذیرفته شده در صنعت نفت و گاز پایبندی خود را به حفظ طبیعت در دستور کار قرار داده و به عنوان یک مرام نامه کاری و در جهت خط مشی سازمان این موضوع را رعایت می کند.

وی افزود: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران همواره در کنار تاسیسات نفت و گاز، مسائل زیست محیطی، ایجاد فضای سبز برای تعادل اکوسیستم و ایجاد روحیه نشاط در همکاران مناطق را مدنظر داشته است.

به گفته فکور، این شرکت برای استانداردسازی، گواهینامه های استاندارد کیفیت ISO9001:2008، استاندارد کیفیت در صنایع نفت و گاز ISO/TS29001:2010، استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه ایOHSAS 18001:2007و استاندارد زیست محیطی ISO14001:2004 را برای این شرکت و شرکت های تابعه دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در ۶ ماه اول سال جاری، ممیزی مراقبتی در شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران انجام گرفته است.

فکور در خصوص انجام پروژه بیابان زدایی و ایجاد فضای سبز در این شرکت طی یک سال قبل اظهار کرد: توسعه و بیابان زدایی پروژه البوعید حمیدیه اهواز به مساحت ۱۰۰ هکتار انجام گرفت و توسعه فضای سبز کمپ کنگان و چشمه خوش نیز به وسعت ۸٫ ۸ هکتار پایان یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، تهیه گزارش ممتاز به نقل از ارزیابی اثرات زیست محیطی به منظور پروژه های توسعه میادین دی و سفیدزاخور و توسعه پالایشگاه فراشبند پایان گرفته است.

براساس گزارش ممتاز به نقل از شرکت ملی نفت ، اخذ مجوز محیط زیست برای ایستگاه تقویت فشار گاز کنگان و مرکز تفکیک تابناک، برگزاری مانورهای ایمنی و آتش نشانی و آمادگی پس از وقوع زلزله به کارکنان و دریافت گواهی پدافند غیرعامل پروژه های در دست اقدام از دیگر اقدامات صورت گرفته در اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.