کشتار مردم مسلمان میانمار هولوکاست واقعی است

در اعتراض دانشجویان در مقابل دفتر سازمان ملل مطرح شد؛

دانشجویان دراعتراض به کشتار بی‌رحمانه مردم میانمار در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به این جنایت فجیع اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجویان دراعتراض به کشتار بی‌رحمانه مردم میانمار در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند ،این تجمع دقایقی پیش با خواندن بیانیه به اتمام رسید. این تجمع که در اعتراض به کشتار بی‌رحمانه مردم میانمار شروع شده بود ،با سر دادن شعارهای دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است و سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و … اعتراض خود را نسبت به این جنایت بشری اعلام کردند.

در این تجمع نمایندگان تشکل‌ها جداگانه به بیان اعتراض خود در مقابل این کشتار پرداختند.

مهدی امیریان: کشتار مردم مسلمان میانمار هولوکاست واقعی است
دبیرکل دفتر تحکیم وحدت گفت: هدف از این تجمع اعتراض نسبت به کشتار مردم مسلمان در میانمار است.

وی در ادامه اظهار داشت: سکوت مدعیان حقوق بشر و دفاع از آزادی بیان در برابر این جنایت بشری جای بسی سوال است چرا که در میانمار حقوق مسلم و انسانی انسان‌های آزاد زیر پا گذاشته شده است.

امیریان در ادامه اظهار داشت: از سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای اسلامی انتظار داریم تا نسبت به این نسل‌کشی و نقض حقوق مسلم انسان‌ها نه به دلیل مسلمان بودن بلکه به دلیل حقوق فطری و انسانی افراد ،اعتراض کرده و از ادامه این جنایت بشری جلوگیری کنند.

دبیر کل دفتر تحکیم وحدت ابراز امیدواری کرد: سازمان‌های بین‌المللی برای خریدن تتمه آبروی خود نسبت به این جنایت واکنش نشان دهند که در غیر این صورت اعتبار نداشته آنان در کشورهای غیرمسلمان نیز از دست خواهد رفت.

امیریان در پایان از دستگاه دیپلماسی خواست که نسبت به پایمال شدن حقوق مردم میانمار موضع‌گیری کرده و با دیپلماسی فعال از ادامه این جنایت جلوگیری کند.

شمسایی: در آستانه ماه رمضان فکری برای آوارگی مسلمانان میانمار بکنید
وی با اشاره به پرداختن تحولات ممالک عربی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مردم میانمار را دچار غفلت و بی توجهی دانست و افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان آوارگان میانماری در شرایط بدی به سر می‌برند.

سادات اخوی:هیچ کس نمی‌تواند در مقابل این جنایت عظیم بشری سکوت اختیار کند
سید محمدسادات اخوی عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به کشتار مردم مسلمان میانمار ، افزود: در دو ماه گذشته کشتار مسلمانان میانمار شدت بیشتری یافته که حدود ۵۰ هزار از مسلمان در آن میان کشته شده اند.

وی در ادامه افزود: بریدن سر کودکان یکساله و دوساله، کشتار انسان‌ها تنها بخش کوچکی از این جنایات فجیع بشری است که با جستجو در سایت‌های خبری می‌توانید به جزئیات بیشتری از این کشتارها واقف شوید.

عضو شورای دفتر تحکیم وحدت در پایان گفت:‌هیچ فردی نمی‌تواند در مقابل این کشتار بی‌رحمانه سکوت اختیار کرده و آنرا نادیده بگیرد.

دانشجویان در ادامه تجمع با سردادن تکبیر اعتراض خود را نسبت به این جنایت فجیع بشری اعلام کردند.

انتهای خبر/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.