کشتی‌گیران امشب عازم می‌شوند

جام جم آنلاین: کشتی گیران ملی پوش آزاد و فرنگی کشورمان، امشب (دوشنبه) برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن، عازم رقابت‌های گزینشی این بازی‌ها در چین می‌شوند.

کاروان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با ترکیب کامل، به دنبال سه سهمیه باقیمانده است که این سهمیه‌ها باید در رقابت‌های گزینشی المپیک در چین کسب شود.

این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۰ کیلوگرم و تیم ملی کشتی فرنگی در دو وزن ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم باید در رقابت‌های گزینشی چین کسب سهمیه کنند.

در همین راستا، «پرویز هادی» و «کمیل قاسمی» در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد و «فرشاد علیزاده» و «هادی علیزاده پورنیا» در وزن ۷۴ کیلوگرم و «حبیب‌ الله اخلاقی» و «داوود اخباری» در وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی، امشب (دوشنبه) عازم چین می‌شوند تا برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک، رو در روی حریفان خود قرار گیرند.

این رقابت‌ها در روزهای ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر «تیان» چین برگزار می‌‌شود که سه نفر برتر هر وزن، المپیکی می‌‌شوند.

از جمع این شش کشتی گیر کشورمان، سه نفر طبق برنامه، عصر روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه روی باسکول وزن کشی می‌روند و از ظهر روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در صورتی که کشتی‌ گیران ما نتوانند در رقابت‌‌های گزینشی چین سهمیه المپیک را کسب کنند، از شهر «تیان» چین مستقیما عازم رقابت های گزینشی در شهر هلسینکی فنلاند خواهند شد تا در روزهای ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه برای آخرین بار شانس خود را برای رسیدن به سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن محک بزنند. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.