کشتی گیران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش ایرنا ، در نخستین روز مسابقه ‘مرتضی فرزین فر’ در ۴۲ کیلوگرم با کشتی گیری از قراقستان مبارزه می کند و ‘علی محمد زاده’ در ۵۰ کیلوگرم با کشتی گیر قرقیزستان رقابت خواهد کرد.

همچنین ‘سمیر یاوری ‘ در ۵۸ کیلوگرم با کشتی گیر مغولستان کشتی می گیرد و ‘ رضا مظفری ‘ در ۶۹ کیلوگرم با کشتی گیری از قزاقستان رقابت خواهد کرد.

در پایان رقابتهای روز نخست ‘ حسین شهبازی’ در ۸۵ کیلوگرم با حریفی از ترکیه مسابقه خواهد داد.

این رقابت ها در رشته مردان و زنان طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ اگوست (۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه ) برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر اعم از کشتی گیر، کادر فنی تیم ها و داوران بین المللی در باکو حضور پیدا کنند،

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران با ترکیب کامل در این دوره از رقابت ها شرکت می کنند و کشتی گیران تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، گرجستان، قزاقستان از جمله رقیبان سرسخت کشورمان در این دوره از رقابت ها خواهند بود.

تیم ملی کشتی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با ۱۰ کشتی گیردر اوزان ۴۲ ، ۴۶ ، ۵۰ ، ۵۴، ۵۸، ۶۳ ، ۶۹ ، ۷۶ ، ۸۵ ، ۱۰۰ کیلوگرم در این مسابقات در باکو شرکت کرده است و ‘ سید مراد محمدی ‘ به عنوان سرمربی و ‘ تورج ظفری’ ، ‘یعقوب نجفی جویباری’ و ‘ محمد علی گنجانی ‘ به عنوان مربی و ‘ سید جعفر موسوی ‘ سرپرست تیم و’ رضا زلفخانی’ به عنوان مسئول تدارکات تیم ملی کشورمان را در باکو همراهی می کنند.

رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ۲۰۱۲ جهان با حضور ۴۱ تیم از کشورهای مختلف جهان از عصر روز سه شنبه در مجموعه ورزشی حیدر علی اف باکو آغاز می شود.

خاورم/۱۱۰۸/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۴۵۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.