کشف ۱۰ تن مواد مخدر در خراسان رضوی

۰۲م آذر ،

سردار بهمن امیری مقدم از انهدام ۳۵ باند تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف ۱۰تن مواد مخدر در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدا… الحسین (ع) گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ماموران انتظامی استان با انهدام ۳۵ باند تهیه و توزیع مواد افیونی ، ۱۰ تن انواع مواد مخدر را کشف کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۴۶ درصد رشد مواجه بوده ایم.
امیری مقدم افزود: در هفت ماهه اول سال جاری ،جان برکفان مرزبانی استان خراسان رضوی نیز بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ۶ تن از عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی را به هلاکت رسانده اند.
وی در خصوص دستگیری قاچاقچیان نیز گفت: رقم دستگیری قاچاقچیان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این مدت سرقت های به عنف ۲۸ درصد و تعداد متوفیان تصادفات جاده ای داخل و برون شهری در استان خراسان رضوی ۲۱ درصد کاهش را نشان می دهد که باید در این رابطه از همکاری آگاهانه مردم با پلیس که پشتوانه های طرح های متعدد پلیسی و انتظامی می باشند تشکر کنیم.
وی خاطر نشان کرد: افزایش ۴۱ درصدی تماس های مردمی با پلیس۱۱۰ حاکی از اعتماد عمومی و تعامل و ارتباط شهروندان با پلیس است و در این زمینه نیز امیدواریم در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بتوانیم خدمتگزار لایقی برای آستان مقدس  این حضرت باشیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.