کشف ۳۴۱ کیلو گرم مواد مخدر – اخبار اجتماعی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳۴۱ کیلو گرم مواد مخدر طی ۵ عملیات روز گذشته توسط این پلیس خبر داد.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ” علی قاضی زاده ” با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال محموله های مواد مخدر از شرق کشور توسط کاروان موتوری اشرار به استان های مرکزی مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی دقیق مسیر تردد این کاروان مبادرت به اجرای کمین نمودند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: بامداد دیروز ، ۲ دستگاه موتور سیکلت تریل به محل کمین مامورین وارد شدند که بدون توجه به حضور ماموران و موانع میخ دار سطح محور اقدام به فرار کردند.
 وی خاطر نشان کرد: پلیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ، موتور سیکلت های فوق را توقیف و۲۰ بسته تریاک به وزن تقریبی ۸۰۰/۱۲۱ کیلو گرم از آنان کشف کرد. این مسوول افزود: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی مرصاد طی ۴ عملیات ۲۲۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف کردند.
 سرهنگ قاضی زاده گفت: در عملیات اول ، پلیس به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا حامل بار ضایعات پلاستیک که از جیرفت عازم تهران بوده مشکوک شد که خودرو به پارکینگ منتقل و در بازرسی از آن ۱۱۹ کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن دستگیر شد.
این مقام انتظامی بیان کرد: در عملیات دوم نیز ماموران انتظامی به یک دستگاه کامیون باری حامل بار یک دستگاه پژو ۲۰۶ تصادفی که از بم عازم کرج بوده مشکوک شدند که پس از انتقال به پارکینگ، مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت از کف صندوق عقب خودروی تصادفی بیست و نه کیلو و چهار صد گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی دستگیر شد.
وی تشریح کرد: در عملیات سوم نیز ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه کامیون فوتون که از کهنوج عازم کرمان بود پنجاه و شش کیلو و چهارصدو پنجاه گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.
 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: پلیس در عملیات چهارم به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو FH حامل بار گمرکی ظروف آشپز خانه که از چابهار عازم تهران بوده مشکوک شد که پس از انتقال خودرو به پارکینگ در بازرسی از آن ۱۴ کیلو و ۲۰۰  گرم تریاک کشف و راننده آن دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.