کشف ۴۸۱ کیلو گرم مواد مخدر و هلاکت یک شرور در رزمایش غدیر توسط پلیس کرمان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره iبه اجرای رزمایش غدیر توسط پلیس استان از کشف بالغ بر ۴۸۱ کیلو گرم مواد مخدر ، هلاکت یک شرور و دستگیری ۱۳۰ متهم خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار “حسین چناریان” با اعلام این خبر گفت: رزمایش غدیر با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز iبه خصوص ارتفاعات و گردنه های حساس از لوث عوامل ناامنی، iبه مدت ۴۸ ساعت در شهرستان کرمان و بردسیر iبه مرحله اجرا گذاشته شد. 
وی بیان کرد: این رزمایش iبه میمنت عید غدیر با رمز” یاعلی ابن ابیطالب” و با بکارگیری استعداد و توان پلیس استان شامل یگان های انتظامی، امداد و تکاروان پلیس نسبت iبه دستیابی اهداف از پیش تعیین شده iبه مرحله اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:در اجرای این رزمایش بالگردان ناجا نیز تیم های عملیاتی شرکت کننده در طرح را پشتیبانی هوایی کردند.
وی بیان کرد: در مدت ۴۸ ساعت اجرای این رزمایش، با تلاش یگان های عمل کننده، دستاوردهای مطلوبی کسب شد.
مقام ارشد انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ بالغ بر ۴۸۱ کیلو گرم انواع مواد کشف و ۱۷ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر  و یک شرور iبه هلاکت رسید.
وی ، دستگیری ۱۱۳ متهم شامل اشخاص تحت تعقیب دستگاه های قضایی و امنیتی و اتباع بیگانه بدون مجوز اقامت ، پاکسازی ۱۲ منطقه و استعلام بالغ بر ۱۵۰ دستگاه وسیله نقلیه مشکوک ، توقیف دو ستگاه خودرو و کشف مقادیری سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی در اجرای رزمایش غدیر برشمرد.
وی در پایان افزود: این رزمایش تا پاکسازی همهی نقاط مورد نظر و ارتفاعات مشکوک iبه تردد عوامل ناامنی ادامه دارد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.