کلنگ احداث چهار طرح در بیمارستان مسیح دانشوری به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، پژوهشکده باقرالعلوم بیمارستان مسیح دانشوری در ۹ طبقه احداث می شود که دراین پژوهشکده که تا چهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید ایجاد ۱۰ مرکز تحقیقاتی پیش بینی شده است.

در این طرح واحدهای مایکروباکتریولوژی، ‌ویروس شناسی، خدمات پزشکی از راه دور، بیماری‌های مزمن تنفسی و پیوند ریه راه اندازی خواهد شد.

این گزارش می افزاید، کل اعتبارات لازم برای احداث این پژوهشکده شش میلیارد تومان است که خیرین برای پیشبرد این پروژه تا کنون یک و نیم میلیارد تومان اهدا کرده اند.

مدرسه بهیاری و پرستاری نیز شامل دو طبقه مدرسه بهیاری، یک طبقه خوابگاه دانشجویی، دو طبقه خوابگاه همراهان بیمار و یک طبقه پارکینگ است که فعالیت این مدرسه از مهر ماه سال ۹۱ با پذیرش ۵۰ دانشجو آغاز می شود.

‘ علی اکبر ولایتی’ رئیس مرکز پزشکی مسیح دانشوری در این مراسم با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای بین معاونت بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان زندان ها و این مرکز، افزود: به زودی بخش درمانی بیماران مسلول مقاوم به درمان زندانیان در زمینی به مساحت یک هزار و یکصد متر مربع در این مرکز احداث می شود.

اجتمام**۹۱۰۵**۱۵۶۹**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۴۴۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.