کله پاچه افطار ماه رمضان با مهوش صبرکن

ماه رمضان برای تکراری نشدن غذاها، با کله پاچه دستپخت خودمان افطار می کنیم.

مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در بیان خاطرات خود از ماه رمضان گفت: افطاری دادن و رفتن به مراسم های افطاری از عادت های خوب خانواده ما شده و در ماه رمضان هر کدام از خواهران من هر شب مراسم افطاری برگزار می کنند.

وی در ادامه افزود: برای اینکه غذاها دراین مدت تکراری نباشد با زحمت فراوان کله پاچه خانگی برای افطار فراهم می‌کنیم تا دستپخت خودمان باشد.

صبرکن در ادامه تصریح کرد: علاوه بر برگزاری این مهمانی ها سازمان ها و ارگان هایی هم برای مراسم افطاری دعوت می‌کنند که اگر در لوکیشن نباشیم، در این مراسم حاضر می‌شویم.

وی در خصوص شب های احیا گفت: در شب های احیا به شیراز و به منزل یکی از خواهرانم می رفتیم و در همان شهر در مسجدی، با بچه ها برای مناجات و شبهای احیا جا می‌گرفتیم.

این بازیگر در ادامه افزود: من تصور می‌کنم که هیچ کس از ماه رمضان خاطره بد ندارد، سحرهای ماه رمضان در نوجوانی و از خواب برخاستن ها بهترین خاطره های من در ماه رمضان است و هیچ وقت آنها را فراموش نمی‌کنم.

وی با اشاره به مناجات های شبانه گفت: این سنت ها در ماه رمضان و ماه محرم در فرهنگ ما ریشه دارد و مناجات های سحر که خانواده ها دور هم هستند لحظه های بسیار خوبی است.

وی در پایان ضمن بیان آرزو و دعا برای مردم گفت: همه مردم را دوست دارم چون آن ها ما را دوست دارند حرف من همیشه این بوده که امیدوارم خداوند آسایش و آرامش را از خانواده های مردم نگیرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.