کوتاه از اردوی سرخ پوشان ؛ حقیقی آمد

۰۲م آذر ،

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : رضا حقیقی پس از حضور در تمرین امروز با بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس استارت زد.

به گزارش فوتبال آنلاین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*علی کریمی یک ساعت قبل از تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد. وی توسط کادر پزشکی مورد تست قرار گرفت و وضعیتش رضایت‌بخش اعلام شد و قرار است کریمی از روز سه‌شنبه دویدن‌های آرام خود را آغاز کند.

* رضا حقیقی پس از عقد قرارداد برای اولین‌بار در تمرین پرسپولیس شرکت کرد. وی ابتدا مورد تست و ارزیابی کادر پزشکی قرار گرفت و پس از جلسه‌ای با ژوزه زیر نظر بدنساز تیم کارهای تقویتی خود را برای زانوی مصدومش دنبال کرد. حقیقی در تمرین امروز بدون شماره بود.

*ژوزه و مسئولان باشگاه پرسپولیس به حقیقی اعلام کردند از این به بعد باید دوران مصدومیت خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال کند.

*نیلسون به سبب احتیاط بیشتر در تمرین گروهی امروز شرکت نکرد. وی امروز به کارهای تعادلی، پرش‌های کوتاه و بلند همراه با علیپور، فیزیوتراپ پرسپولیس به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* مهرزاد معدنچی که از کمند مصدومیت فرار کرده امروز همراه قرمزپوشان به تمرین پرداخت.

* احوال‌پرسی حقیقی با علی کریمی نیز در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. کریمی برای هافبک تازه و جوان پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

* زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر امروز کمی لغزنده بود، به همین سبب ژوزه به بازیکنان تذکر می‌داد که مراقب باشند تا دچار مصدومیت و سرماخوردگی در روزهای آینده نشوند.

* علی کریمی در تمرین امروز با توجه به سفرش به مالزی در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا صحبت‌هایی را با ژوزه انجام داد. وی قصد دارد ۲ روز قبل از مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا به مالزی سفر کند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.