کودکان روزشان را در رادیو جشن گرفتند

جام جم آنلاین: جشن روز جهانی کودک امروز صبح با حضور بیش از ۵۰۰ کودک دختر و پسر دبستانی در استودیوی شماره یک رادیو ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در سالگرد روز جهانی کودک، رادیو ایران با ویژه برنامه زنده «دیروز تو، امروز من» این مناسبت را جشن گرفت.

در این جشن هنرمندان و پیشکسوتان رادیو همچون بیوک میرزایی، مریم نشیبا و علیرضا جاویدنیا با اجرای برنامه‌های شاد، مسابقه، سرود، موسیقی  و نمایش، ساعات خوشی را برای کودکان فراهم کردند.

حمید شیخ‌محمدی، مدیر رادیو ایران در مراسم بزرگداشت روز جهانی کودک در برنامه زنده دیروز تو، امروز من گفت: خوشبختانه گروه کودک و نوجوان رادیو ایران تاکنون برنامه‌های متنوع و شادی را برای کودکان تولید کرده و در آینده نزدیک نیز رادیو ایران برنامه‌های کودک و نوجوان خود را گسترش خواهد داد. امیدوارم بزودی شاهد گشایش رادیو کودک و نوجوان باشیم که می‌تواند یک پل ارتباطی خوبی بین رسانه ملی و کودکان باشد.

در این مراسم مقصود نعیمی ذاکر در تماسی تلفنی با برنامه اعلام کرد که شبکه کودک رادیو همزمان با عید سعید غدیر افتتاح می‌شود. نعیمی ذاکر یکی از گزینه‌های مدیریت این شبکه است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.