کی روش مقصر نیست، لیگ پویایی نداریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دلیل اصلی ناکامی کی روش در تیم ملی، پویا نبودن لیگ ایران است و نمی‌توان این سرمربی نامی را برای عملکرد ضعیف تیم ملی مورد شماتت قرار داد.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نمی‌توان عملکرد ضعیف تیم ملی را متوجه کار کرد کی روش دانست زیرا این سرمربی باید از امکاناتی که در اختیار دارد استفاده کند لیگ کشورمان در حال حاضر پویا نیست و همان افراد با همان عملکرد در تیم ملی حضور دارند پس این نتایج ضعیف دور از انتظار نیست.

وی افزود: با مشاهده بازی ایران مقابل اردن به این نتیجه می‌رسیم که ایران تنها با فاکتور شانس قادر خواهد بود به جام جهانی صعود کند زیرا لبنان حریف بعدی تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است و سد محکمی بر سر راه تیم ملی برای رسیدن به اهدافش خواهد بود.

فتح آبادی در خصوص حضور نمایندگان AFC در ایران خاطرنشان کرد: هر ساله با حضور این نمایندگان در ایران مشکلاتی رو به رو می شویم دلیل تمام مشکلات نیز کاستی های خودمان است زیرا اهمیتی به استانداردسازی محیط های فوتبالی نمی‌دهیم.

اگر این بار نیز با حضور نمایندگان ‌AFC از سهمیه آسیایی ایران کاسته شود فدراسیون باشگاه و تمامی ارگانهای ورزشی مقصر خواهند بود. زیرا هر کشوری باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا سطح کمی و کیفی ورزش خود را ارتقا بخشد.

وی در پایان افزود: امیدوارم با عملکرد مسئولان آینده ای بهتری برای ورزش و به خصوص فوتبال ایران رقم بخورد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.