کی روش : کار آسانی مقابل تیم ملی کویت نخواهیم داشت

۱فروردین ۱۳،

کی روش : کار آسانی مقابل تیم ملی کویت نخواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال ایران در آستانه دیدار با کویت در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا گفت:به توانایی بازیکنانم برای پیروزی در دیدار فردا مقابل کویت ایمان دارم .

به گزارشفوتبال آنلاین ،سرمربی تیم ملی در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار برابر کویت گفت: از حضور شما تشکر می کنم و خوشحالم که در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا به کویت آمده ایم.

کی‌روش در ادامه افزود: حدود ۵ روز قبل بازیکنان تیم ملی در اختیار کادر فنی قرار گرفتند و همه ما به اتفاق در اردوی دوبی کارمان را برای دیدار مقابل کویت آغاز کردیم. البته من از تعهد و انگیزه بازیکنان تیم ملی در تمریناتمان راضی هستم. با این حال فردا کار آسانی مقابل تیم ملی کویت نخواهیم داشت، اما اطمینان دارم بازیکنان تیم ملی تمام تلاششان را برای بازی فردا انجام خواهند داد چرا که بازیکنان تیم ملی سرشار از انگیزه می باشند و اگر همانطور که بازیکنان در تمریناتشان بودند، بتوانند تواناییهایشان را نشان دهند، موفق از زمین مسابقه خارج خواهیم آمد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری دربارهٔ سبب تمرین تیم ملی که صبح امروز برگزار شد و نه زمان بازی با کویت، گفت: متاسفانه اطلاعات درستی در اختیار شما قرار ندادند چرا که تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از عزیمت به کویت هم صبح انجام داده و در اکثر دیدارها تمرینات تیم ملی صبح برگزار می‌شده است.  کی روش در جواب به سوالی دربارهٔ نتیجه دیدار فردا که مساوی خواهد بود یا برد و هدف شما کدامیک از آنهاست افزود: برای من بازی در خانه یا خارج از آن تفاوتی ندارد و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و برای برد به اینجا آمده‌ایم. امیدوارم بازیکنان تیم ملی هم با تفکر و انگیزه برد به میدان بیایند و تمام تلاششان را به کاربندند و باز هم می گویم که تیم کویت در مقابل ایران جور دیگری بازی می‌کند. میدانم که این تیم همیشه حریف خوبی برای ایران بوده و البته زمین چمن استادیوم الکویت هم کیفیت لازم را ندارد و از این جهت کار برای بازیکنان ما سخت‌تر خواهد بود.

  وی در پایان در خصوص تیم‌هایی که از این گروه صعود می کنند گفت: با کمال احترامی که برای همه تیم ها قایل هستم، تمام تفکر و تمرکزم برروی تیم ملی ایران است و البته بهترین آرزوها را برای تیم ملی کویت دارم، اما نه در بازی فردا (با خنده).


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.