لاریجانی امروز iبه اردبیل می‌رود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر و نمین در مجلس، از مسافرت یک‌روزه علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی iبه استان اردبیل امروز (۷ آبان‌ماه) خبر داد.

کمال پیر‌مؤذن نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از مسافرت علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه هفتم آبان‌ماه) iبه استان اردبیل خبر داد و افزود: با توجه iبه درخواست‌های مکرر دانشجویان و مجمع نمایندگان استان اردبیل، این استان فردا میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه iبه اصلی‌ترین برنامه‌های رئیس مجلس در این مسافرت  یک روزه اشاره نمود و افزود: اصلی‌ترین برنامه رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار با دانشجویان و پاسخ iبه سؤالات آنها و طرح مسائل اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی نظام، دیدار و نشست با مالکان صنایع و فعالان اقتصادی  و شرکت در جلسه شورای اداری استان خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در ادامه از دیدار رئیس مجلس با روحانیون استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بعد از برگزاری این نشست‌ها، رئیس مجلس برای حضور در همایشی راهی شهرستان خلخال خواهد شد.

وی در ادامه تصریح نمود: با توجه iبه پتانسیل‌های گردشگری و کشاورزی استان اردبیل، این استان برابر افق چشم‌انداز ۲۰ ساله قرار است جزء ۱۰ استان برتر اقتصادی کشور باشد که متأسفانه در حال‌حاضر این استان رتبه ۲۲ را داراست، لذا برای تسریع و شتاب در پیشرفت این استان، حضور مالک‌منصبان کشور ضرورت دارد که رئیس مجلس نیز این دعوت را قبول نمودند.

این نماینده مجلس در پایان، استان اردبیل را خاستگاه تشیع در ایران‌ خواند و اظهار امیدواری نمود که رئیس مجلس پس از جمع‌بندی مسائل، با جدیت پیگیر مشکلات این استان باشد.

انتای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.