لاریجانی: ایران هرگز به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نبوده و نیست/ مخالف دخالت نظامی در هر کشوری هستیم

۲۵ام بهمن ،

علی لاریجانی که برای شرکت در اجلاس روسای پارلمان کشورهای عضو اکو در پاکستان به‌سر می‌برد در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی این کشور تأکید کرد: اطمینان داریم که پاکستان اجازه نمی‌دهد از خاک این کشور علیه ایران استفاده شود.وی افزود: آمریکا مسئول کشتار مردم بی‌گناه و صدماتی است که به افغانستان و پاکستان وارد می‌شود.

به گزارش فارس رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با بی‌نتیجه دانستن جنگ افغانستان افزود: جنگ آمریکا در افغانستان پیامد‌های مثبتی به دنبال ندارد.

لاریجانی بیان کرد: کشورهای منطقه با مشکلات بسیاری مواجه می باشند و فقط با همکاری یکدیگر می‌توانند این مشکلات را حل کنند.

لاریجانی گفت: امام خمینی استفاده از سلاح هسته‌ای و شیمیایی را حرام می‌دانست بنابراین ایران هرگز به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نبوده و نیست.

وی خاطرنشان کرد اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد باشند، قدرت های خارجی نمی‌توانند به زور در امور داخلی این کشور‌ها دخالت کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: ما به دنبال کمک به کشورهای اسلامی هستیم و صادرات گاز و برق به ترکیه همچنین کمک برای بازسازی افغانستان نشان دهنده حسن نیت ایران برای کمک به کشورهای اسلامی است.

لاریجانی با مهم توصیف کردن رسانه‌ها برای همگرایی بیشتر بین ۲ کشور عنوان کرد، برادران پاکستانی می‌توانند از طریق رسانه‌ها از اوضاع ایران با خبر شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با بی اساس خواندن تهمت رسانه‌های غربی مبنی بر دخالت نظامی ایران در سوریه و بحرین افزود: ما مخالف دخالت نظامی در هر کشوری هستیم.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.