لاریجانی تنها چهره مطرح انتخابات هیأت رئیسه مجلس

۰۶خردادماه،

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس٬ با تأکید بر اینکه لاریجانی تنها چهره مطرح و مورد اقبال اکثریت نمایندگان در انتخابات هیئت رئیسه خواهد بود٬ گفت: ریاست مجلسی که با رأی بالای نمایندگان انتخاب شود به طور قطع از ظرفیت بالاتری برای مدیریت قوه مقننه بهره خواهد جست.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران٬ درمورد انتخابات هیأت رئیسه مجلس٬ تصریح کرد: در این انتخابات تنها چهره مطرح برای تصدی ریاست مجلس٬ علی لاریجانی است و به نظر می‌رسد وی با آراء بالای نمایندگان بار دیگر بر کرسی ریاست قوه مقننه٬ تکیه زند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی٬ با تأکید بر اینکه پشتوانه بالای آراء ریاست مجلس٬ افزایش بهره‌وری این قوه را در پی خواهد داشت٬ اظهارداشت: اگر ریاست مجلس با رأی قوی و قاطعانه نمایندگان انتخاب شود٬ این امر می‌تواند بر قدرت مانور و اقتدار ریاست مجلس در اداره امور قوه مقننه٬ تأثیر شایان توجهی داشته باشد.

سلیمی٬ افزود: در مجلس٬ ریاستی که با رأی بالای نمایندگان٬ انتخاب شود به طور قطع از ظرفیت بالاتری برای مدیریت قوه مقننه و پیشبرد اهداف خانه ملت٬ بهره خواهد جست و زمینه تحقق چنین امری در فضای کنونی برای ریاست لاریجانی٬ دیده می‌شود.

این نماینده مردم٬ ادامه داد: یکدست بودن مجلس در شرایط خطیر امروزی بویژه در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری می‌تواند٬ پیام مهمی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی٬ یادآورشد: جای امیدواری دارد انتخابات فردای هیأت رئیسه مجلس فصل مشترک خوبی برای روند رو به رشد مجلس نهم باشد.

پایان پیام


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.