لاریجانی: رژیم اشغالگرقدس بیش از هر زمانی در انزوا قرار دارد

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل بین الملل وتشریفات مجلس شورای اسلامی، دکتر ‘علی لاریجانی’ در دیدار روز شنبه با عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای ازادی فلسطین افزود: شرایط کنونی جهان اسلام می طلبد که مسلمانان با حفظ اتحاد خود موضع واحدی در مقابله با سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی اتخاذ نمایند.

لاریجانی با اشاره به اوضاع سوریه گفت: سوریه طی چند دهه گذشته در خط اول مقاومت علیه رژیم صهیونیستی قرار داشته است و به همین سبب مورد هجمه از سوی دشمنان خود قرار گرفته است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که باید به سوریه مهلت داد تا در قالب انجام اصلاحات دمکراتیک در جهت حل مشکلات داخلی خود گام بردارد.

لاریجانی با اشاره به روند کلی انقلاب های مردمی در منطقه اظهار داشت: این انقلابها مراحل تکمیلی خود به سمت پیروزی نهایی را طی می کند و از این رو دشمنان قصد دارند با سنگ اندازی، ملت های اسلامی را از نیل به مقصود نهایی باز دارند.

در ادامه این دیدار اقای ماهرالطاهر عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای ازادی فلسطین با تمجید از رویکرد مستمر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان فلسطین طی سه دهه گذشته، گفت: حمایت بنیادین جمهوری اسلامی ایران از آرمان و مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ناشی از باورهای دینی مردم و مسئولان آن بوده است.

وی با اشاره به وقوع انقلاب های منطقه خاطر نشان کرد: امریکا ،غرب و رژیم صهیونیستی در پی سوء استفاده از تحولات اخیر منطقه ای و به انحراف کشاندن آن هستند که لازم است با حفظ هوشیاری و وحدت در برابر این توطئه، آنها را ناکام گذاشت.

**۱۵۳۷**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۶۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.