لاریجانی فرا رسیدن ماه رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

خرسندم پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این مائده آسمانی و بهار قرآن را به جناب عالی و همکاران محترم تان صمیمانه تبریک گویم.

رمضان تجلی رحمت و فضل بی کران الهی است که روح ایمان و پاکی، انس و مودت دینی را در کالبد خانواده کهنسال و ریشه دار امت اسلامی می دمد. خداوند آن را مایه عزت مسلمین و نوری فراروی امت اسلامی برای رسیدن به قله های کمال، معرفت و حکمت الهی قرار داده و به وسیله آن نعمت هایش را بر ما تمام کرد.

اینک در طلیعه رمضان دیگر، قیام دل های مومن، جان های شیفته معرفت و حیات طیبه دینی وکام های تشنه عدالت و انسانیت در سراسر جهان اسلام غوغایی بزرگ و غریوی ماندگار به راه انداخته وبا دمیدن روح عزت، نشاط و اقتدار در کالبد امت اسلامی دوران سیادت کفر، شرک و صهیونیزم را به سر آورده است. “وعدکم الله مغانم کثیره تاخذونها” (سوره فتح، آیه ۲۰)

امروز ندای شورانگیز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گرامی داشت جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس رساتر از همیشه و دعوت او برای آزادی قدس شریف و محو رژیم اشغالگر صهیونیستی با طنین بیشتری در سراسر جهان اسلام شنیده شده و برزخ بی انتهایی برای اشغالگران قدس آفریده است، در هیمن راستا نهمین نشست وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی در گابن نیز بر بزرگداشت جمعه آخر ماه رمضان در هر سال به عنوان روز قدس تاکید نموده است.

بار دیگر ضمن تبریک حلول این ماه با فضیلت و برکت، سعادت و توفیق جنابعالی ، سربلندی و تحکیم روزافزون وحدت و برادری میان امت اسلامی را از خداوند منان خواستارم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.