لازمه نیروی دریایی راهبردی تجهیزات و تاکتیک‌های بومی است

۰۴ تیرماه ۱۳،

امیر دریادار سیاری در جشنواره حدیث نیروی دریایی ارتش:

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای اینکه یک نیروی دریایی راهبردی داشته باشیم باید تجهیزات و تاکتیک‌هایمان را خودمان به وجود بیاوریم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیممتازنیوز، “امیر دریادار حبیب‌الله سیاری”، فرمانده نیروی دریایی ارتش در چهارمین جشنواره حدیث این نیرو که روز یکشنبه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: طبق فرمایش امام (ره) ما می‌توانیم و برای توانستن باید به خدا و ائمه توکل و به معنویات توجه کنیم.
 
وی افزود: نیروی دریایی ارتش مظهر اقتدار ملت اسلامی و اثرگذار در سیاست‌های کلی نظام در جهان است.
 
دریادار سیاری تاکید کرد: برای اینکه یک نیروی دریایی راهبردی داشته باشیم باید روی پای خود بایستیم و تجهیزات و تاکتیک‌هایمان را خودمان ایجاد کنیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: همچنین باید نیروی انسانی معتقد، توانمند و خدامحور داشته باشیم تا بتوانند از این تجهیزات استفاده کنند.
 
امیر سیاری اظهار داشت: اگر به معنویت توجه کنیم هم می‌توانیم نیروی دریایی راهبردی داشته باشیم و هم روی پای خود بایستیم. در غیر این صورت امکان ندارد که بتوانیم به آنها دست یابیم.
 
وی در پایان گفت: با ارتقاء‌ سطح معنویات در نیروی انسانی می‌توانیم به خواسته‌های امام و مقام معظم رهبری در نیروی دریایی جامه عمل بپوشانیم.
 
در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: یک اراده آهنین ناو را به پیش می‌برد و یک انسان با ایمان می‌تواند محکم در برابر دشمنان بایستد. لذا باید به معنویت در نیروی انسانی توجه کنیم.
 
وی تاکید کرد: در آن زمان می‌توانیم مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم که تکیه گاه ما در گفتمان اجتماعی، قال‌الله و قال اهل بیت باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.