لاستیک داخلی ارزان شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

لاستیک داخلی ارزان شد

ممتازنیوز: رییس اتحادیه لاستیک‌فروشان زنجان از کاهش ۲۰ تا ۳۰ هزار تومانی قیمت لاستیک خودرو در ماه‌های گذشته خبرداد.

به گزارش ممتازنیوز، بهمن اسکندری با بیان این مطلب، اظهار کرد: این امر باعث شده است تا حدودی آرامش به بازار لاستیک بازگردد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
وی افزود: البته باید به این نکته توجه داشت که قیمت لاستیک خارجی همچنان بالاست و همین موضوع باعث شده است که خریدار به دنبال خرید محصولی با کیفیت خوب و قیمت مناسب باشد که قطعا در این شرایط تولید داخل با اقبال عمومی مواجه خواهد شد.
این فعال صنفی با اشاره به اینکه کیفیت تولیدات داخل کشور خوب است، اظهارکرد: هر جفت لاستیک قادر به طی مسیر ۶۰ هزار کیلومتری هستند و پس از آن لاستیک باید تعویض گردد، پس در این شرایط اگر به درستی رانندگی کرده و بازدیدهای ماهانه انجام شود، این محصول چه تولید داخل و چه خارجی دوام خوبی خواهند داشت. اسکندری در بخش دیگری به تعداد افراد فعال در صنف لاستیک فروشان اشاره کرد و یادآورشد: در حال‌حاضر ۱۷۰ نفر در این حرفه فعال هستند که از این افراد، حدود ۳۰ نفر فاقد پروانه و در شرف اخذ پروانه هستند.
به گزارش ایسنا، وی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان را در صدر برنامه‌های اتحادیه لاستیک فروشان ذکر کرد و افزود: با اجرای طرح نصب بارکد بر روی اجناس علاوه بر یکسان سازی قیمت‌ها، مشتری‌ها نیز علاوه بر اطمینان از کیفیت کالا از تفاوت‌های موجود بین کالاها و علت تفاوت قیمت مطلع می‌شوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. یونس زمانی:

    با سلام هیچ گونه تغییر قیمتی وجود ندارد وهمان گرانی لاستیک های ایرانی باز هم وجود دارد تقریبا ۶۰ هزتر تومن به قیمت های قبلی افزوده شده است و ارزان شدن لاستیک به کلی دروغ است.

  2. سید حبیب:

    سلام خسته نباشید من به مدت ۵ساله که به شغل لاستیک فروشی مشغولم تا به حال هیچ وقت قیمتهایی که اعلام میشوند با قیمت خرید یکسان نیستنداگر جایی را میشناسید معرفی کنید با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.