لاپورتا: گواردیولا بهترین مربی جهان است

۹ م دیماه ،

پپ گواردیولا پس از پایان فصل قبل نیوکمپ را ترک کرد تا وقفه‌ای در دوران مربیگری‌اش ایجاد شود و هدایت بارسلونا را به تیتو ویلانووا سپرد.

به گزارش فارس،خوان لاپورتا که یکی از دوستان نزدیک گواردیولا به شمار می‌رود، بر این باور است که پاری‌سن‌ژرمن با شیوه‌های مربیگری گواردیولا سازگار نیست و او در تیمی مشغول خواهد شد که به او اجازه دهد، خلاقانه کار کند.

وی در این باره اظهار داشت: فکر می‌‌کنم پپ سال آینده مربیگری را از سر بگیرد. او شخصیتی بزرگ و ایده‌هایی بسیار روشن دارد و بسیار باهوش است.

لاپورتا اضافه کرد: افتخار دوستی با او را دارم و از نظر من او بهترین مربی جهان است.

وی خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌های بزرگ می‌توانند گواردیولا را به خدمت بگیرند. چه چیزی او را قانع خواهد کرد؟ او دوست دارد خلاق باشد.

رئیس سابق باشگاه بارسلونا افزود: دلایل زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن تصمیم وی وجود دارد. او تمام این دلایل را بررسی خواهد کرد. من فکر می‌کنم او قدرتی می‌خواهد تا در تمام موضوعات ورزشی تصمیم‌گیری کند و برای کار کردن در آن راحت باشد.

وی ادامه داد: معلوم نیست پاری‌سن‌ژرمن چگونه می‌خواهد گواردیولا را قانع کند که در آنجا مربیگری کند. مطمئن نیستم که سن‌ژرمن شرایط کافی برای جذب او را داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.