لحظه شماری برای ورود رهبر انقلاب به بجنورد

با شمارش معکوس دقایق انجام سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی از ساعات اولیه بامداد چهارشنبه حرکت های مردمی در بجنورد به سمت مسیر استقبال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن لحظات دیدار مردم با مقام عظمای ولایت وتشریف فرمایی معظم له به خراسان شمالی، مردم ولایتمدار این استان، اعم فارس، ترک، کرد و ترکمن، مردان، زنان، جوانان و نوجوانان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و اصناف، طلاب و روحانیون شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم حزب الله، فوج فوج به سمت مسیرهای تعیین شده در حرکت هستند تا به صفوف استقبال کنندگان از رهبری به پیوندند.

اهالی خطه خراسان شمالی، گنجینه فرهنگها، با شور وشعفی خاص و با شادمانی به خیابانها آمده اند تا با ابراز احساسات خود به خاطر این دیدار تاریخی که روزها به انتظار آن نشسته بودند مقدم مولا و مقتدایشان را گرامی داشته و ارادت خود را به ساحت آن رهبر فرزانه اعلام نمایند.

کاروان های پیاده از شهرستانهای مختلف استان نیز در حالیکه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، پرده نوشته ها و پلاکاردهایی مزین به تمثال مقام معظم رهبری در دست دارند به جمع استقبال کنندگان پیوسته اند.

حضور گسترده جوانان و نوجوانان در حالیکه پیشانی بندهایی با نوشته “یاحسین “و “یا زهرا” به سر داشته و عکس مقام معظم رهبری را بر سینه نصب کرده اند، در مسیرآیین استقبال از رهبری که حاکی از عشق و ارادت آنان به نظام اسلامی و رهبری است، بیش از هرچیز دیگری چشم نوازی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در میان جمعیت استقبال کننده، تعدادی از جانبازان با ویلچر و بعضا با عصایی زیر بغل لنگ لنگان به مسیر فرودگاه نزدیک می شوند و پیرزنی با ویلچر در حالیکه در نگاهش عشق به مولا و مقتدایش موج می زند دیده می شود.

کودکان خردسال همراه با والدینشان که بعضا با کالسکه به مسیر استقبال از رهبر معظم انقلاب آمده اند و جوانان زیادی که ملبس به پیراهن و یا شلوار بسیجی اند و چفیه به گردن انداخته اند نیز در خیابان منتهی به فرودگاه دیده می شوند.

وعده دیدار با مقام معظم رهبری ساعت ۸ صبح  امروز چهارشنبه اعلام شده است و مردم خراسان شمالی پس از برگزاری آیین استقبال از رهبرمعظم انقلاب که از میدان قائم تا استادیوم تختی این شهر ادامه خواهد داشت گوش دل به سخنان معظم له خواهند سپرد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.