لحظه های جاودانه در نمایشگاه عکس دفاع مقدس

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکزهنرهای تجسمی، همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس دفاع مقدس ‘لحظه های جاودانه’ چهارم تا ۲۲ مهرماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می شود.

این نمایشگاه در دو بخش عکس های ماندگار و مسابقه است که در بخش عکس های ماندگار آثار عکاسان مدعو دوره دفاع مقدس آثاری به نمایش گذاشته می شود.

در بخش مسابقه، هنرمندان عکاس می توانند حداکثر هفت اثر را با مضامین یادمان و خاطرات دفاع مقدس، خانواده شهدا، تفحص و کاروان شهدا، راهیان نور و موضوعات مرتبط دیگر را تا ۱۷ شهریورماه جاری به نشانی www.civa.ir ارائه کنند و یا برای کسب اطلاعات با شماره های ۱۱- ۶۶۹۴۶۹۱۰ تماس بگیرند.

‘لبخند و شادی در هشت سال دفاع مقدس’،’از خودگذشتگی’،’ ایثار و صمیمت رزمندگان’،’حضور اقشار مردم در پشتیبانی از دفاع مقدس’،’ نمایش معنویت و دوری از تعلقات دنیوی’ و’ امید به زندگی در دفاع مقدس’ از جمله موضوع های بخش عکس های ماندگار نمایشگاه عکس های دفاع مقدس است.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس ‘لحظه های جاودانه’ از سوی مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می شود.

فراهنگ**۹۱۷۳**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۶۴۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.