لزوم برپایی جشنواره‌های عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج برپایی جشنواره‌های حجاب و دعوت از اساتید متخصص برای سخنرانی در جمع دانشجویان و اجرای برنامه های فرهنگی را از جمله برنامه‌هایی دانست که باید برای پیشبرد مقوله حجاب و عفاف در دانشگاه صورت گیرد.

“حجت‌السلام‌والمسلمین منصور رمضان‌خانی” در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه روسای دانشگاه‌ها باید به صورت جدی وارد بحث عفاف وحجاب شوند، اظهارداشت: مسئله حجاب باید از مراحل بالا پیگیری شود، چرا که اگر در مرحله نخست کارمندان و اساتید که الگوهای مورد توجه دانشجویان هستند، دارای حجابی مناسب باشند، این امر تاثیر بسزایی بر روی دانشجویان دارد.
 
استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج با بیان اینکه تا زمانی که شاهد بی‌حجابی از سوی الگو‌های یک دانشگاه باشیم نباید از جوانان انتظار داشته باشیم، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی در دانشگاه‌ها متولیان اصلی مقوله حجاب و عفاف هستند که باید نسبت به برنامه‌ریزی داشته باشند. 
 
رمضان‌خانی ادامه داد: برپایی جشنواره و همایش‌ها در سطح دانشگاه، دعوت از اساتید و سخنرانان متخصص در این زمینه، اجرای کلیپ‌های فرهنگی و مسابقات از جمله کار‌هایی است که می‌تواند از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه صورت پذیرد.  
 
وی در پایان با بیان اینکه در قرآن مجید آیاتی صریح برای امر حجاب وجود دارد، گفت: آیات حجاب، باید برای دانشجویان تبیین و به افراد محجبه در دانشگاه بها داده شود تا الگو‌های متناسبی در محیط باشند.  
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.