لطفا از کل کل و غرغر دست بردارید!

بدون مقدمه میریم سر سوژه های این هفته کامران نجف زاده در صرفا جهت اطلاع .

کامران این هفته یه تصویر نشون داد که واقعا آدم به عقل برخی مسئولین شک میکرد . در این تصویر که افتتاح یک مراسم فنی و حرفه ای بود از آرمیتا که پدرش جزء دانشمندان شهید هسته ای کشور ، دعوت شده بود که ربان را قیچی کنه اما آرمیتا به هر دلیل گریه میکرد و میگفت نمی خوام روبانو پاره کنم ، از طرفی مسئولین به زور این بچه رو وادار کردن ربان رو ببره . به قول کامران آخه بابا عقلم چیز خوبیه . ارمیتا چه ربطی داره به فنی و حرفه ای .
خبر اومد که در ماههای اول امسال فقط چهار میلیون دلار عروسک با نرخ مرجع از چین وارد کشور شده .
همزمان نجف زاده تصویری نشان داد که در ان رئیس جمهور داشت به یک کودک که تازه صاحب مسکن مهر شده بودن عروسک هدیه میکرد . بعد گفت ببینید این  عروسکها  تا کجا جلو اومدن .
سوژه بعدی نجف زاده قرارداد جدید نیکی کریمی با فدراسیون فوتبال بود . نجف زاده ابتدا صحبت یکی از
مسوولان فدراسیون را که از خانم نیکی کریمی تعریف می کنه پخش کرد که میگه قرار شده خانم نیکی کریمی با توجه به سوابق ورزشیشون و آگاهیشون برای فدراسیون فوتبال مستند سازی کنن .  نیکی کریمی هم در ادامه میگه من سوابق ورزشی در تنیس دارم . بعد هم کامران گفت ؛ خوب آخرین مشکل هم حل شد فکر کنم بریم یه راست جام جهانی.
نجف زاده این هفته رئیس جمهور رو هم  از گزارش خودش بی نصیب نگذاشت .
ابتدا تصویر مجلس دانش آموزی رو پخش کرد و گفت این هم فرصتی برای تحلیلهای خاص آقای رئیس جمهور . رئیس جمهور در این مراسم می گفت ؛ میرید راهیان نور اونجا با چفیه عکس بگیرید برای تبلیغات و رای آوردن خوبه !!!
راستی یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس رو که می شناسید . بهرام شفیعی مجری برنامه ورزش و مردم ، هفته گذشته درباره 
یحیی گل محمدی با قاطعیت گفت ایشون بخاطر استرس زیاد ناراحتی قلبی داره و بستری شده و من “اطلاع” دارم . اما چند دقیقه بعد با یحیی ارتباط تلفنی زدن و اون گفت ؛”چرا آخه الکی می گی ، من کی ناراحتی قلبی داشتم ؟” شفیعی در پاسخ گفت : “من منظورم فضولی نبود … مشکل قلبی نداری پ ” ؟ بالافاصله شفیعی میگه قرار بود بعد اذان به ما وقت بدن اما ندادن . نجف زاده هم گفت خب حق دارن بندگان خدا دیگه . اگه بیشتر وقت داشتی همه رو می فرستادی بیمارستان قلب بابا .
و این هم پیشنهاد عاقلانه رئیس صنایع دستی کشور . صالحی مرام در یه برنامه در شبکه جام جم گفته ؛
“من ناراحت میشم می بینم برخی دانشجوهای ما خارج از کشور ظرف می شویند ، خب بیان این بساط صنایع دستی ما رو بساط کنن . ” مجری بلافاصله گفت چرا بساط کنن ، خوب برن شرکت بزنن اما صالحی مرام گفت نه برن بساط کنن . ممنونیم از رییس صنایع دستی که راهکارهای جدیدی  برای اشتغالزایی فراتر از مرزهای ایران ابداع کرده است باز به قول کامران ؛ بساط کنن ؟ مگه بازار سید اسماعیله اونجا ؟
در سوژه بعدی کامران یه تصویر نشون میده که در اون وزیر آموزش و پرورش در جمع صدها کودک میگه
ایکاش آدم بزرگها وقتی بزرگ میشن هیچکدام از داراییهای دوران کودکی را از دست ندهند . نجف زاده هم گفت ؛ اما تو رو خدا تو تصمیم گیریهاتون حرف کودک درونتونو گوش نکنیدا .
تا حالا شده به یک مراسم شما را دعوت کنن اما از اون مراسم هیچی نفهمید ؟! در تهران در سمپوزیوم جراحی مغز و اعصاب از جناب سروان گرفته تا بقیه سخنرانها ، انگلیسی صحبت می کردن . این شاید طبق برنامه بوده ، که در یک همایش تخصصی به انگلیسی صحبت کنن ، اما مدعوین هم باید متوجه بشن دیگه . وگرنه برای کی دارن این شکلی صحبت می کنن ؟ در این مراسم با چند نفر از مدعوین مصاحبه شد که متوجه سخنرانیها می شید ؟ اونها هم گفتن نفهمیدیم چی میگن اصلا.
و اما این هفته رئیس رسانه ملی در همایش افق رسانه حرف جالبی زد . مهندس ضرغامی گفت ؛ مسئولین برخی اوقات در جلسات اینقدر میگن و می خندن و شیرینی و بستنی بین هم پخش میکنن . ضرغامی افزود ایکاش می شد تو این جلسات دوربین مخفی ببریم  و شوخی ها و جوکهایی که مسئولین میگن پخش کنیم تا مردم ببینن این مطالبی که در برخی رسانه ها از اختلاف و خط کشی بین مسئولین پخش میکنن اصلا اینطوری نیست . باز به قول نجف زاده ؛ پس چرا بعضی ها از همین اقایون بیرون جلسات با تیرتیز زبان همدیگر رو نشونه می گیرند نوبت به ما هم که میرسه یا برای آنتن خط و نشون می کشن یا ما رو خفت گیری می کنن …
نجف زاده گفت به برخی سیاسیون محترم میگیم این هفته هم که دست برنداشتید ازکل کل وغرغر . دست بر نداشتید از من خوبم ، تو بدی . دست برنداشتید از …
حسن ختام صرفا جهت اطلاع این هفته تصاویری شادی بود از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان . نجف زاده گفت راستی امیدوارم شاد باشی که معجزه ایست ،  شادی…


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.