لغو تحریم‌ها اولین لازمه ابراز تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران

اردیبهشت ۱۴۰۳

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لازمه ابراز تمایل آمریکایی‌ها برای برقراری رابطه با ایران لغو تحریم‌هاست و ایران به شرط وقوع این اتفاق می تواند با آمریکا وارد مذاکره ‌شود.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ امضاهای نمایندگان کنگره آمریکا برای درخواست از اوباما در خصوص برقراری رابطه با ایران گفت: این امضاها نشان دهنده انتقال پیام انتخابات ایران در ۲۴ خرداد است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: انتخابات ۲۴ خرداد نشان داد که ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود و تحریم‌ها در اراده ملت تاثیرگذار نیست.

وی با انتقاد از تصمیم گیرندگان آمریکایی درخصوص رابطه با ایران اظهار داشت: متاسفانه مشخص نیست که چه کسی در آمریکا در خصوص رابطه با ایران تصمیم گیری می‌کند، سنای آمریکا، اینکه کنگره و یا باراک اوباما کدام یک در این باره نظر نهایی را می‌دهند مشخص نیست.

آصفری با بیان اینکه آمریکایی‌ها درذهن مردم ایران سابقه خوبی ندارند، ادامه داد: لازمه ابراز تمایل آمریکایی‌ها برای برقراری رابطه با ایران لغو تحریم‌هاست و ایران به شرط این اتفاق با آمریکا وارد مذاکره می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن ابراز امیدواری نسبت به تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران، خاطر نشان کرد: در حال حاضر آمریکا بیشترین آسیب را از تحریم‌های علیه ایران دیده است و این کشور هیچ توجیحی برای ادامه تحریم‌ها ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.