لغو سفر وزیر رژیم اشغالگر به قطر

دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی سفر وزیر محیط زیست این رژیم به قطر را به دلایل امنیتی(!) لغو کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، سفر “جلعاد اردان” به قطر برای شرکت در کنفرانس سازمان ملل متحد در خصوص تغییرات آب و هوایی، به دلیل مخالفت “شین بت” لغو شد.
“میری شاؤول” سخنگوی وزارت محیط زیست رژیم اشغالگر در اینباره گفت: شین بت سفر وزیر را لغو کرد، زیرا مسئولان قطری به نیروهای امنیتی شین بت اجازه ندادند، هیأت اسرائیلی را با گارد مسلح خود در قطر همراهی کنند.
 وی افزود: شین بت مسئول حفاظت افراد و هیأت های رسمی در خارج است، و بدون موافقت آن هیچ سفری انجام نمی شود.
شاؤول تأکید کرد که اکنون تماسهایی با مسئولان سازمان ملل متحد در جریان است، تا برای ایجاد راه حل با مسئولان قطری میانجیگری کنند.
 کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، بیست و ششم نوامبر تا هفتم دسامبر آینده در قطر برگزار می شود.
 “ارادان” به رادیو رژیم صهیونیستی گفت، این موضوع ضرر بسیار بزرگی به این رژیم وارد می کند زیرا تصمیم های اتخاذ شده بر این رژیم نیز تأثیرگذار خواهد بود.
 قطر تا سال ۲۰۰۸ به صورت رسمی با رژیم صهیونیستی ارتباط داشت. قطر در اواخر این سال به دلیل حمله رژیم اشغالگر به غزه، مقر هیأت تجاری این رژیم را در دوحه بست. با این حال نمایندگان رژیم صهیونیستی در قطر باقی ماندند.
البته در سال ۲۰۱۰  “بنیامین بن الیعازر” وزیر وقت صنایع و بازرگانی و کار رژیم صهیونیستی در نشست اقتصادی بین المللی در قطر شرکت کرد.
پیش از آن نیز در سال ۲۰۰۸ “تزیپی لیونی” وزیر وقت امور خارجه رژیم اشغالگر، به دوحه سفر کرده بود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.