لغو سفر ولایتی به سه شهرستان تهران

۰۵اردیبهشت،

سفر دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا در جنوب استان تهران لغو شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، ولایتی پیش از این قرار بود امروز پنج شنبه پنجم اردیبهشت به دیار وارثان ۱۵ خرداد که شامل شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشواست سفر کند.

طبق برنامه ریزیهای اعلام شده قبلی، دکتر ولایتی قرار بود ساعت ۱۷ روز پنج شنبه وارد شهرستان قرچک شود و با حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک و جمعی از نخبگان و فرهیختگان قرچک دیدار کند و سپس در جمع مردم ولایتمدار قرچک در مسجد جامع این شهرستان به ایراد سخن بپردازد.

سپس قرار بود ولایتی به سوی شهرستان ورامین حرکت کند و پیش از اذان مغرب با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین با وی دیدار کند و سپس با حضور در مصلای صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین و ادای نماز مغرب و عشاء در جمع مردم این شهرستان به سخنرانی بپردازد.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری سپس قرار بود با حجت الاسلام عبدالحسین رحمتی نیا امام جمعه پیشوا دیدار کند و در مراسم بزرگداشت امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) به مناسبت شب شهادت آن حضرت شرکت کند؛ دیدار با مسئولان و نخبگان شهرستان پیشوا و ام الشهدا حاجیه خانم جنیدی از برنامه های وی بوده که به دلایل نامعلوم این سفر لغو شده است.

گزارش حاکی از آن است که دکتر محمد صادقی به نمایندگی از سوی ولایتی در مراسم و برنامه های فوق حضور خواهد یافت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.