لنوو به دنبال دستیابی به لقب بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در چین

۰۶م آذر ، موبنا- شرکت لنوو برنامه ریزی کرده که در طول سال ۲۰۲۴ عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در چین را به خود اختصاص دهد.

شرکت لنوو تاکنون توانسته در رده بزرگ ترین تولیدکنندگان رایانه در چین قرار گیرد و انتظار دارد این عنوان را در بخش گوشی های هوشمند نیز کسب کند.

بر اساس گزارش گارتنر، سهم بازار لنوو در بخش گوشی های هوشمند در طول سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ در چین با رشد ۱٫۷ درصد به ۱۴٫۸ درصد رسید.

این شرکت هم اکنون عنوان دوم را در بازار گوشی های هوشمند پس از اپل با ۱۶٫۷ درصد دارد.

گارتنر اعلام کرده که رقابت برندهای بزرگ دنیا در چین، توزیع، ساخت گوشی های قدرتمند و قیمت های رقابتی سبب افزایش فروش و میزان سهم برندهای داخلی می گردد.

تحلیلگران می گویند ساخت گوشی های متناسب با همه اقشار جامعه که قدرت خرید گوشی های ساده تا هوشمند را داشته باشند سبب افزایش سهم لنوو در چین می گردد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. رضا توپچي:

    با سلام ،
    فکر می کنم باید به انتخاب مردم چین اعتماد کرد واصلأ برای همین من نیز به فکر انتخاب این گوشی افتادم .تاجایی که من شنیده ام گوشی هایی با کیفیت بالا وقیمتی مناسب هستند .پس بهتر است وقت را تلف نکنیم .
    رضا توپچی

  2. REZA TOOPCHI:

    من قصد خرید یکی از گوشی های اسمارت لنووو را دارم .در صورت امکان مشخصات آنها را برای من بفرستید.فکر کنم وقت آن رسیده با شد که همه ما راجع به کیفیت تولیدات کشوری که بزرگترین صادر کننده کالا در جهان است ، تجدید نظرکنیم.
    ارادتمند شما رضا توپچی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.