لنکرانی: مناظره سوم جذاب‌تر شد

۱۸خردادماه،

وزیر بهداشت دولت نهم با اشاره به سومین مناظره نامزدهای انتخاباتی گفت: در دور سوم مناظره انتخابات ریاست جمهور شاهد ارتقای مباحث بودیم و مباحث واقعی‌تر و معطوف به مشکلات چالشی روز اداره کشور شد و از این نظر مناظره سوم جذابتر بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، کامران باقری لنکرانی که عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخاباتی جوانان سعید جلیلی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران در خصوص برگزارش دور سوم مناظره انتخاباتی میان کاندیداهای انتخاب ریاست جمهوری در صدا و سیما اظهار داشت: در دور سوم مناظره انتخابات ریاست جمهور شاهد ارتقای مباحث  بودیم و مباحث واقعی‌تر و معطوف به مشکلات چالشی روز اداره کشور شد و از این نظر مناظره سوم جذابتر بود و نقاط مثبت و نقاط منفی خودش را در اینجا نشان داد.  
 
وی در خصوص نقاط مثبت مناظره سوم با موضوع سیاست داخلی و سیاست خارجی، اظهارداشت: در بین کاندیداها خوشبختانه اشخاصی بودند که به جای اینکه حرفهایی بزنند که برای جلب آرا مفید است، حرفهای دلشان را در جهت دفاع از آمانهای انقلاب اسلامی زدند و از این جهت اگر بخواهیم امتیاز بدهیم امتیاز اول را به سعید جلیلی می‌دهیم که جانانه از مبانی انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و تاکید بر آرمانها و نگاه امیدوارانه رو به جلو دفاع کرد و رتبه دوم را به آقای حداد عادل می‌دهیم. به این سبب که وابستگی به ائتلاف سه‌گانه سبب نشد که وقتی اعضای این ائتلاف از گفتمان مقاومت دفاع نکردند، نظر هوشمندانه و مومنانه خودش را در دفاع از گفتمان مقاومت بیان نکند. پس جای تقدیر از این دو بزرگوار را دارد.
 
باقری لنکرانی پیرامون نقاط منفی این مناظره گفت: بعضی فضای مدیریت اجرایی کشور را با الزاماتی که این فضا دارد نتوانستند در دید کلان نمایندگی کنند. چراکه رئیس جمهور کشور مسئول اداره کل کشور است و در این مسئولیت مجاز نیست که منافع ملی را در دفاع از پیشینه خود و دفاع از عملکرد قبل خود خرج کند، بلکه باید منافع ملی کشور و اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی را مبنا قرار دهد و خودش را فدای آن کند، نه اینکه بر عکس شود و به نظر بنده جای تذکری است که به همه ما داده شود که این مبانی مهم است نه قبل اشخاص.  
 
وی در مورد نوع فعالیت‌ها در ستاد انتخاباتی جلیلی نیز تصریح کرد: در ستاد انتخاباتی جلیلی هدفمان این است که با قلوب صحبت کنیم و چون هدف ما این است، تلاش ما در این جهت است که ابزاری به کار بگیریم که قلوب مردم متوجه جهت‌گیری‌های صحیح باشد و دعوت ما در ستاد انتخاباتی جلیلی دعوت به فرد نیست، بلکه به گفتمان انقلاب اسلامی است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.