لیست بهترین گوشی‌های هوشمند جهان انتشار یافت

۸فروردین ۱۳،

 

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی میباشید که برای خرید یک گوشی هوشمند پیشرفته و کاربردی قصد پرداخت پول بسیار را دارید، گزینه‌های متفاوتی پیش‌رویتان است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، افزایش سرعت تولید گوشی‌های هوشمند چهارهسته‌ای و همچنین استفاده از شارژرهای بی‌سیم سبب ایجاد استانداردهای تازه در دنیای تلفن‌های همراه شده و خط تولید محصولات اندرویدی در سراسر جهان را تغییر داده است. در این میان مدل‌های مختلف آیفون و نسل تازه گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون مایکروسافت هم توانسته‌اند بیش از قبل توجه کاربران را به خود جلب کند. با افزایش تنوع در این بازار کارشناسان بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در جهان را برگزیده‌اند و لیست آن را به‌ترتیب زیر اعلام کرده‌اند.
 
گوشی هوشمند HTC One: این محصول قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G LTE را دارد و شامل نمایشگر ۷/۴ اینچی می‌شود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و پردازنده مرکزی آن چهارهسته‌ای است.
آیفون ۵: برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴ اینچی از نوع Retina در نظر گرفته شده است و کاربران به کمک آن از مزایای شبکه مخابراتی ۴G LTE بهره می‌برند. این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای A6 دارد و دوربین دیجیتالی آن ۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند در فضاهای تاریک هم تصویربرداری کند.
گوشی هوشمند HTC 8X: این محصول شامل سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ می‌شود و نمایشگر لمسی آن ۳/۴ اینچی است. برای این گوشی هوشمند نسخه قابل‌حمل مجموعه نرم‌افزاری Office با همه ابزارهای داخلی در نظر گرفته شده است.
گوشی هوشمند Nexus 4: این محصول که نوامبر قبل وارد بازار جهانی شد در شرکت LG و با نمایشگر ۷/۴ اینچی ساخته شده است. برای این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.
گوشی هوشمند Galaxy Note II سامسونگ: این محصول نمایشگر لمسی ۵/۵ اینچی دارد که می‌توان آن را دستگاهی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی دانست که بازار جهانی چنین محصولی را با نام فبلت(Phablet) هم می‌شناسد. این گوشی هوشمند با حافظه‌های داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است.
گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ: این محصول از اواخر ماه آپریل با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G LTE وارد بازار جهانی می‌شود و نمایشگر لمسی آن ۵ اینچی HD است. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده چهار هسته‌ای دارد و روی سیستم‌عامل اندروید نصب شده است.
گوشی هوشمند LG Optimus G: این محصول را می‌توان شبیه به Nexus 4 دانست. برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، نماشگر لمسی ۷/۴ اینچی، رم ۲ گیگابایتی و پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای در نظر گرفته شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.