لیندا کیانی در فجر ˝تب˝ می‌کند+تصویر

۳۰ آبان ،

بازیگر و کارگردان نمایش ˝تب˝ با اعلام آغاز تمرینات نمایش از ماه گذشته، از حضور بازیگرانی چون لیندا کیانی و وحید شیخ‌زاده در این اثر خبر داد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، حمید شریف زاده بازیگر و کارگردان نمایش “تب” گفت: تمرینات نمایش “تب” از ماه گذشته با حضور بازیگران آغاز شده و قصد دارم این نمایش را بعد از بازبینی با شیوه اجرایی متفاوت با طراحی سعید موفق نژاد در جشنواره تئاتر فجر سال جاری روی صحنه ببرم.

او اضافه کرد: متأسفانه شرایط به شکلی پیش می رود که کار کردن در تئاتر به یک ریسک تبدیل شده و با کمبودهای موجود، کیفیت فدای کمیت می گردد که این به هیچ وجه اتفاق درستی نیست.

کارگردان نمایش “پنجره در پنجره” همچنین درباره انتخاب بازیگران نیز گفت: متأسفانه با شرایط موجود انتخاب بازیگر نیز امری دشوار شده است. بعضی از بازیگران درگیر چند کار مختلف می باشند و با تمام این درگیری ها تعجب می کنم که یک بازیگر چقدر می تواند برای نقش خود انر‍ژی بگذارد تا آن را به بهترین نحو ممکن اجرا کند.

او اضافه کرد: معتقدم “تب” در جشنواره تئاتر فجر حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و امیدوارم سرانجام این نمایش در اجرای عموم تسلیم شرایط فعلی نشود.

شریف زاده در پایان گفت: جشنواره سال جاری با مدیریت و دبیری آقای دکترسعید کشن قطعاً پربار و موفق خواهد بود. برای وی آرزوی موفقیت می کنم.

حمید شریف زاده علاوه بر ایفای یکی از نقش های اصلی این نمایش، نویسندگی و کارگردانی آن را نیز برعهده دارد.
گروه بازیگران “تب” به ترتیب حروف الفبا: رامین ابوالفتحی، عرفان پورمحمدی، میثاق جمشیدی، الناز حبیبی، پگاه خسروی، وحید شیخ زاده، مهدی قاهری و لیندا کیانی.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.