مادری دخترانش را خفه کرد و خودزنی کرد

۰۷اردیبهشت،

ممتازنیوز: زنی در اقدام جنون‌آمیز دو دختر خردسالش را به قتل رساند.

به گزارش ایسنا، وقوع قتل دو دختر خردسال در ساعت ۱۱ صبح اواخر فروردین ماه سال‌جاری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران به محل اتفاق در یکی از محلات شهر رشت اعزام شدند.

در ادامه پس از حضور ماموران در محل، تحقیقات آنان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک آغاز شد و آنان در تحقیقات اولیه متوجه شدند دو کودک خردسال به قتل رسیده «آیلار» ۲٫۵ ساله و «آیدا» پنج ساله نام دارند و پدرشان از مدتی قبل به سبب متواری شدن از صحنه تصادف منجر به فوت و همچنین سرقت در استان مازندران دستگیر شده و فرزندان خود را به مادرشان سپرده است.

در ادامه ماموران در کمتر از دو ساعت مادر دو کودک به قتل رسیده را در حالی که از ناحیه رگ دست خودزنی کرده بود، دستگیر و تحقیقات از وی را آغاز کردند.

این زن در بازجویی‌ها، راز جنایتی هولناک را فاش کرد و مدعی شد، در منزل پدر شوهرش ابتدا زمانی‌ که یکی از فرزندانش در خواب بوده با گذاشتن دستمالی به روی دهانش، وی را خفه کرده و پس از آن نیز فرزند دیگرش را که به خواب رفت؛ در اقدامی مشابه به قتل رسانده.

متهم، انگیزش از ارتکاب این جنایت را نارحتی روحی و روانی و مشکلات عنوان کرد. پرونده وی برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا ارجاع شد. 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.