مادر و دختر در قتل پدر همدستی کرده‌اند

دختر جوان که برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش نقشه قتل پدر خود را طراحی و درجنایتی خانوادگی اجرا کرده بود روز شنبه پای میز محاکمه قرار می گیرد.

رسیدگی به پرونده این جنایت از بامداد شنبه – ۲۸ خرداد سال گذشته- از زمانی کلید خورد که اعضای خانواده ای هنگام بازگشت از مسافرت موقع ورود به خانه شان در یکی از محله های شرق تهران ناگهان با جسد خونین مردی روبه رو شدند.

مرد همسایه در نخستین تحقیقات به ماموران گفت: حسن – مقتول – همسایه ما بود و خانه‌اش کمی بالاتر قرار دارد. ماموران سپس سراغ فریده همسر خانه مقتول رفتند.بازجویی‌های فنی تخصصی ادامه یافت تا اینکه سرانجام ساعتی بعد فریده و دخترش مهسا راز جنایت را فاش کردند.

مهسا گفت: از سه سال قبل با پسری آشنا شده و قرار ازدواج گذاشتیم اما وقتی پدرم از موضوع با خبر شد به شدت مخالفت و تهدیدم کرد به هیچ عنوان نباید با پسر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم. مادر و برادرهایم نیز به شدت اصرار کردند اما او توجهی نکرد.

به همین خاطر از شدت ناراحتی تصمیم به قتل پدرم گرفته و موضوع را با مادرم در میان گذاشتم. او که به شدت ترسیده بود و مرا از این کار منع کرد اما گفتم اگر پدرم را نکشم از خانه فرار می‌کنم. بالاخره آنقدر گفتم تا مادرم قبول کرد.

وی ادامه داد: صبح جمعه نیز با همدستی مادرم مقداری مرگ موش خریده و آن را در غذای پدرم ریختیم. ساعاتی منتظر ماندیم حالش بد شود اما هیچ اتفاقی نیفتاد و فقط کمی سرگیجه پیدا کرد. تا شب صبر کردیم تا اینکه حدود ساعت ۱۱ شب کاردی برداشته و به سراغ پدرم که روی تخت خوابیده بود رفتیم.

همان موقع بالشتی روی صورتش گذاشتم و مادرم یک ضربه به شکم پدرم زد اما او بیدار شد و فریاد کشید. چاقو را گرفته و چند ضربه به پدرم زدم که جان باخت. بعد او را لابه لای یک پارچه پیچیده و به راهروی طبقه پایین بردیم.

با بازسازی صحنه قتل از سوی مادر و دختر، بازپرس پرونده برای دو متهم قرار مجرمیت صادر کرد. در ادامه با تایید قرار مجرمیت از سوی دادیار اظهارنظر و صادر شدن کیفرخواست پرونده برای رسیدگی نهایی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

قرار است شنبه آینده مادر و دختر در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار بگیرند.

روزنامه تهران امروز


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.