مازیار فلاحی از ˝قلب یخی˝ می‌خواند

۲۳ام بهمن ،

مازیار فلاحی در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای قطعاتی چون˝قلب یخی˝، ˝آخرین نفس˝، ˝دروغه˝، ˝لحظه دیدار˝ و… می‌پردازد.

خشایار فلاحی سرپرست ارکستر مازیار فلاحی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر اظهار کرد: جشنواره موسیقی فجر یک ویترین رسمی برای ارائه کار است و هرگروهی تلاش می کند، بهترین پرفورمنس را ارائه دهد.

سرپرست ارکستر مازیار فلاحی دربارهٔ جزئیات اجرای این ارکستر نیز بیان کرد: در کنسرت پیش رو در جشنواره موسیقی فجر مخاطبان قطعات خاطره انگیزی چون «دروغه»، «آخرین نفس»، «یلدا»، «لحظه ها»، «تو رو دوست دارم»، «بانوی خیال»، «دل تنها»، «دوستت دارم لبالب»، «عمق احساس»، «لحظه دیدار»، «دلم گرفته»، «مجنون لیلی»، «فرض محال»، «قلب یخی»، «رویای واقعی» و «خداحافظ» را می شنوند.

فلاحی یادآور شد: ملودی و تنظیم ۸۰ درصد قطعات از مازیار فلاحی است اما امیر توسلی و…هم در تعدادی از قطعات همکاری داشته اند.

وی همچنین گفت: تلاشمان این است که برای قطعه «یلدا» ۵ نوازنده دف هم به گروه اضافه شوند تا این قطعه با یک تم حماسی نواخته و اجرا شود.

در پایان سخنانش اضافه کرد: موسیقی پاپ مخاطب وسیعی دارد و از این جهت بخش پاپ می تواند، شور و هیجان خاصی به جشنواره موسیقی فجر ببخشد.

مازیار فلاحی در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر، ۲۹ بهمن ماه و در ساعت ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.

بخش پاپ بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند با حضور ۹ گروه پاپ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می گردد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.