ماموریت من تسریع تحقق خواسته های نظام در حوزه فرهنگ است

علی اسماعیلی سرپرست جدید معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دریافت حکم مسئولیت جدید خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: من هم همین امروز از دریافت حکم خود مطلع شدم و در حال حاضر هم در مرحله انتقال مسئولیت در این معاونت هستیم.

وی ادامه داد: وزیر ارشاد از من خواست در راستای وظایف محوله به معاونت فرهنگی از خود جدیت به خرج دهم و فرآیندهای کاری در معاونت فرهنگی را تسریع بخشم.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره وظایف محول شده به وی گفت: فعلا به من حکم سرپرستی داده شده، اما وظایف معاون فرهنگی تعریف شده و فرقی نمی کند که مسئول آن موقت انتخاب شده باشد یا دائم اصل آن است که مسئولیت اجرایی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد تغییرات احتمالی مسئولان در زیرمجموعه های معاونت فرهنگی نیز تصریح کرد: فعلا ماموریت پیدا کرده ام ماموریت های مجموعه معاونت فرهنگی را با سرعت به جلو هدایت کنم و دغدغه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در حوزه با سرعت بیشتر تحقق ببخشم.

وی اضافه کرد: دغدغه های آقای وزیر در حوزه معاونت فرهنگی همان دغدغه های نظام، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است که امیدواریم با سرعت بالایی محقق شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.