مامور قلابی در دریان نو بازداشت شد

۳۰ آبان ،

رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری یک مامور قلابی که با جعل عنوان از شهروندان اخاذی می کرد در محله دریان نو، خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ یعقوبی با اشاره به خبر فوق، گفت:” روز قبل یک مامورنما که با جعل عنوان از شهروندان ساکن محله دریان نو اخاذی می کرد، بازداشت شد.
وی ادامه داد:” این جاعل پس از اقدام به اخاذی سریعا از محل دور می شد اما در آخرین ارتکاب به جرم خود مالباخته موفق شده بود، چهره وی را شناسایی کرده و به خاطر بسپارد که طی آن بلافاصله به ماموران کلانتری مراجعه کرد و اعلام شکایت کرد که بر اساس آن تیمی از ماموران ضمن تشکیل پرونده ای در خصوص جعل عنوان و اخاذی، برای دستگیری متهم پرونده اقدام کردند.
کلانتر ۱۱۸ ستارخان افزود:” در تحقیقات مشخص شد که این متهم “سعید” نام دارد و از جاعلان سابقه دار است که با جعل عنوان و مدارک خود را مامور دولتی معرفی کرده و به بهانه های مختلف از شهروندان اخاذی می کند. 
این مقام انتظامی عنوان داشت:” با توجه به چهره و سوابق به دست آمده از متهم، تیم های گشت انتظامی خودرویی و موتوری این یگان برای دستگیری وی اقدام به گشتزنی در محدوده هایی کردند که امکان فعالیت متهم می رفت تا اینکه موفق شدند این فرد را که با تجهیزات و وسایل نظامی قلابی در سطح شهر تهران تردد می کردند، را ملاحظه و دستگیر کنند.
وی ادامه داد:” با بازداشت متهم و انتقال وی به کلانتری، تحقیقات و بازجویی آغاز که متهم به جرایم خود اعتراف و عنوان داشت که با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان به بهانه های مختلف اخاذی می کرده است. 
گفتنی است، این متهم پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.