ماندگار کردن حماسه‌ها مغفول مانده است

۱۳م اسفند ،

18-343.jpg

رییس دانشگاه علوم اقتصادی با اشاره به جشنواره وبلاگ‌نویسی “از حماسه تا حماسه” و با تاکید بر حرکت جدی در بحث‌های حماسه، گفت: متاسفانه ماندگار کردن حماسه‌ها مغفول مانده است، بنابراین باید در دانشگاه به این امر توجه بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر صادقی امروز در مراسم اختتامیه سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی “از حماسه تا حماسه” که در محل دانشگاه علوم اقتصادی برگزار شد، با بیان اینکه حرکت و نگاه علمی وزارت علوم به حماسه‌ها، حرکت ماندگاری است، تصریح کرد: باید رویکرد تاریخ‌نگاری به حماسه‌ها داشته باشیم و این تاریخ‌نگاری‌ها نیز باید با نگاه تحلیل همراه باشد.

وی با تاکید بر ضرورت تحلیل مرتبط با حماسه‌ها، اظهار آمادگی کرد، تا دانشگاه علوم اقتصادی متن مقاله‌های سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی را در پورتال دانشگاه خود قرار دهد.

رییس دانشگاه علوم اقتصادی با اشاره به آمادگی دانشگاه برای ایجاد کانونی با عنوان کانون “حماسه‌ها” در این دانشگاه، گفت: تا از این طریق به صورت خاص به تاریخ‌نگاری، تحلیل و مسائل مرتبط با حماسه‌ها بپردازند.

صادقی تصریح کرد: جو دانشگاهی و علمی می‌تواند یک رنگ و بوی دیگری به حماسه‌ها دهد، بنابراین باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.