مانور اسرائیل در یونان برای حمله احتمالی

۵شنبه ۱۱م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

از وقت تیرگی روابط ترکیه و اسراییل ، رژیم تل آویو که پیشتر همکاری های نظامی نزدیکی با آنکارا داشت ، توجه خود را به سمت یونان جلب نموده است.
ممتازنیوز: رسانه های یونانی از برگزاری یک مانور هوایی رژیم صهیونیستی در یونان برای تمرین حمله احتمالی به ایران خبر دادند.

بر اساس این گزارش تفسیری پس از برگزاری مانور مشترک ژوئن سال جاری اسراییل در یونان ، این دومین بار است که نیروی هوایی اسراییل در طی یک سال گذشته در یونان مانور نظامی برگزار می نماید.

در این مانور ۱۰ جنگنده ” اف ۱۶″ نیروی هوایی اسراییل و ۱۵۲ نیرو شرکت دارند و هواپیماهای اسراییلی ۷ بار در طی روز و ۲ بار در طی شب مسافتی ۳۵۰ کیلومتری از آتن به منطقه ” لاریسا ” را طی می نمایند و تمرین حمله در روز و شب را اجرا می نمایند.

از وقت تیرگی روابط ترکیه و اسراییل ، رژیم تل آویو که پیشتر همکاری های نظامی نزدیکی با آنکارا داشت ، توجه خود را به سمت یونان جلب نموده است.

تل آویو و آتن قرار داد همکاری های نظامی و دفاعی امضا نموده اند و برگزاری این مانورها در یونان در جهتی این همکاری های نظامی صورت می گیرد.

در ژوئن گذشته نیز زیردریایی های اسراییل به همراه هلی کوپترهای ارتش این رژیم در یک مانور مشترک با نیروهای دریایی یونان در جزیره کرت مشارکت نمودند.

عصر ایران

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۱۷۳ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: پنجشنبه ۱۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اسرائیل, حمله احتمالی به ایران

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.