مانور سراسری اسکان اضطراری انبارداران و فعالان ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹

۰۲خردادماه،

معاون آموزش ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، از اجرای مانور سراسری اسکان اضطراری انبارداران و فعالان ستاد مدیریت بحران این منطقه خبر داد.

مهدی کفشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مانور سراسری اسکان اضطراری انبارداران و فعالان گروه های داوطلب واکنش اضطراری محلات ۱۳گانه منطقه ۱۹ و به روز رسانی اقلام امدادی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ در سه روز متوالی و در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این به روز رسانی دستگاه های امداد رسانی موجود در انبار از قبیل موتور برق، اره چوب بر، اره بتون بری، شارژ نمودن چراغ قوه های تارا، تعویض روغن، بازدید پمپ کف کش، پمپ لجن کش، بازدید چادرهای اسکان، بازدید از توربین های آبکش و سرویس الباقی اقلام امداد و نجات در محل پایگاه مدیریت بحران منطقه ۱۹ انجام می گردد.

کفشی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این به روز رسانی انبار تجهیزات، کلیه اعضای گروه های دوام دوره های آموزشی خود را بازآموزی می کنند و با چگونگی درست استفاده نمودن، اقلام امداد ستاد مدیریت بحران در مواقع اضطراری آشنا می شوند.

وی ادامه داد: اقلام ستاد مدیریت بحران، به منظور رویارویی با سوانح و حوادث طبیعی از جمله زمین لرزه و نیز مانور سراسری افتتاح مجتمع های اسکان اضطراری توسط پرسنل ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ و همچنین اعضای داوطلب واکنش اضطراری محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۹ به روز رسانی خواهد شد.

کفشی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هدف از به روز رسانی اقلام امداد و نجات ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، آمادگی پرسنل و گروه های دوام به منظور رویارویی با هر گونه بلایا و سوانح طبیعی از جمله زمین لرزه و خدمت رسانی به شهروندان شهرداری منطقه ۱۹ است.

وی در پایان با اشاره به اجرای این مانور در شهر تهران افزود: مانور سراسری اسکان اضطراری توسط انبارداران و فعالان گروه های داوطلب واکنش اضطراری و به روز رسانی اقلام امدادی ستاد مدیریت بحران در سه روز متوالی و هفته اول خرداد ماه به طور همزمان در چهار بوستان افرا در منطقه ۱۹، چیتگر در کرج، توسکا در شهر ری و بوستان خرگوش دره برگزار می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.