مانور همیاران پلیس در تقاطع مطهری – شکوفه جنوب پایتخت

فروردین ۱۴۰۳

مدیر آموزش منطقه ۱۹ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برگزاری مانور همیاران پلیس در تقاطع مطهری- شکوفه این منطقه خبر داد.

زهرا تقی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با روز جهانی کودک، هفته کودک، هفته ناجا و بازگشایی مدارس مانور همیاران پلیس ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس منطقه ۱۹ برگزار می گردد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این مانور دانش آموزان همیار پلیس راهنمایی و رانندگی در تقاطع مطهری- شکوفه حضور خواهند داشت.

تقی زاده با اشاره به نحوه برگزاری این مانور گفت: دانش آموزان همیار پلیس راهور با حضور در تقاطع مطهری – شکوفه به صورت نمادین به شهروندان و رانندگان تذکرات لازم را در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خواهند داد.

وی ادامه داد: مانور همیاران پلیس ویژه دانش آموزان ابتدایی منطقه ۱۹ روز دوشنبه ۱۵ مهرماه سال ۹۲ در تقاطع مطهری – شکوفه در حال برگزاری است.

تقی زاده با اشاره به اقدامات اجرایی این مانور افزود: یادآوری بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی کلاه ایمنی برای موتورسواران ، استفاده نکردن از تلفن همراه در هنگام رانندگی، سرعت مجاز، نگرفتن سبقت نا به جا، عدم استفاده از خوردن غذا و آشامیدن نوشیدنی ها و آب داخل ماشین هنگام رانندگی از اقدامات اجرایی این مانور است.

وی در پایان با اشاره به اجرای این طرح گفت: دانش آموزان همیار پلیس راهور در این مانور ضمن آشنایی با عملکرد پلیس راهور چهارراه ها ، رعایت قوانین و توقف خودروها در پشت خط عابر پیاده، چراغ های راهنمایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مسائل ترافیکی ، بالا بردن ضریب سلامت و ایمنی شهروندان به ویژه دانش آموزان آشنا خواهند شد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.