مانچینی: تبس و ژکو را نمی فروشیم

در فصل گذشته ژکو کمتر در ترکیب اصلی منچسترسیتی قرار گرفت و تبس به دلیل درگیری با مانچینی، برای چند ماه از تیم کنار گذاشته شده بود اما این مهاجم آرژانتینی در هفته های پایانی فصل به ترکیب سیتی برگشت و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت.

در چند هفته اخیر شایعاتی در مورد جدایی این دو مهاجم از منچسترسیتی منتشر شد اما مانچینی اعلام کرد که قصد ندارد این دو را به باشگاه هایی مانند میلان یا بایرن واگذار کند.

او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:” ژکو و تبس در سیتی می مانند. ما تیم بزرگی هستیم و سعی می کنیم همه بازیکنان بزرگ مان را حفظ کنیم. این کار آسانی نیست اما آنها با ما خواهند ماند.

ما هنوز برای رسیدن به سطح بارسا و رئال با کمبود نفرات روبرو هستیم. همچنین باید از نظر ذهنی، فصل به فصل بهتر شویم.”

مانچینی همچنین در مورد شایعه حضورش روی نیمکت روسیه گفت:” از اینکه روس ها به دنبال من هستند، احساس غرور می کنم  اما در منچسترسیتی برنامه های مهمی برای آینده داریم.”

مانچینی در فصل گذشته مشکلات زیادی به خاطر حاشیه سازی های بالوتلی داشت اما امیدوار است این بازیکن جوان در فصل پیش پخته تر عمل کند.

” بالوتلی باید به خاطر استعداد فوق العاده اش،، قدر خودش را بداند. او نباید به خاطر مسائل غیرفوتباللی، استعدادش را هدر بدهد.

 فصل آینده، فصل تعیین کننده ای برای او خواهد بود. مسی، رونالدو و اینیستا هر روز به سختی کار می کنند تا در اوج بمانند. او هم می تواند به آن سطح برسد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.