مانچینی : فن پرسی فاصله بین ما و یونایتد است

۱۲م دیماه ،

اخبار لیگ برتر جزیره : فوتبال آنلاین : فن پرسی تا به این جای لیگ برای منچستر یونایتد ۱۴ گل به ثمر رسانده در حالی که مهاجم های سیتی در مجموع ۲۳ گل به ثمر رسانده اند.

به گزارش فوتبال آنلاین مانچینی از موفق نشدن باشگاه در امضا قرار داد با فن پرسی در فصل قبل ناراحت است و اعتقاد دارد این موضوع سبب شده تا رقابت برای قهرمانی شدیدا تحت تأثیر قرار بگیرد.

فصل قبل منچستر سیتی به دنبال رابین فن پرسی بود، اما این باشگاه موفق نشد قراردادی با این بازیکن به امضا برساند و در عوض رقیب اصلی این تیم منچستر یونایتد این بازیکن کلیدی را به کار گرفت .

سخت است که با نظر روبرتو مانچینی در این زمینه مخالف بود زیرا فن پرسی تا به این جای لیگ برای منچستر یونایتد ۱۴ گل به ثمر رسانده در حالی که مهاجم های سیتی در مجموع ۲۳ گل به ثمر رسانده اند.

مانچینی گفت : بلاشک رابین فن پرسی یک بازیکن کلیدی در منچستر یونایتد به حساب می آید . او مشخصا منچستر یونایتد را در گلزنی با سایر تیم های لیگ متفاوت کرده است .

روبرتو افزود : تابستان قبل من خیلی با باشگاه برای به کارگیری او صحبت کردم . من از اهمیت او آگاه و مطمئنا او با تمام مهاجم های حال حاضر تیم من نیز متفاوت است.

وی گفت : ۳ یا ۴ ماه زودتر از یونایتدی ها برای به کارگیری فن پرسی اقدام کردیم اما حالا دیگر غصه خوردن در این باره چیزی را درست نمی کند. باید بگویم فن پرسی در اختلاف امتیازی که در حال حاضر ما با منچستر یونایتد داریم بیشترین تأثیر را داشته.من درصدد هستم تا در این فصل نقل و انتقالات چنین اشتباه بزرگی رخ ندهد.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.