مانچینی: منچستر یونایتد قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس خواهد بود

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی /۰۲/۰۴
روبرتو مانچینی سرمربی تیم منچستر سیتی، منچستر یونایتد را قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس می داند.
تیم فوتبال منچستر سیتی روز یکشنبه با پیروزی در مقابل تیم ولور همپتون، به سه امتیازی منچستر یونایتد صدرنشین رسید و در صورتیکه بتواند در سه بازی پایانی خود به پیروزی دست یابد، قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس خواهد شد.
با این وجود روبرتو مانچینی سرمربی این تیم، پایان خوشی را برای تیمش پیش بینی نمی کند.
وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: «تنها یک تیم (منچستر یونایتد) می تواند این عنوان (قهرمانی لیگ) را بدست آورد. بازی از دست ما خارج شده است، سه امتیاز عقب هستیم.»
در حالی که شهرآورد منچستر حدود یک هفته دیگر برگزار خواهد شد، مانچینی از بازیکنان تیمش خواست تمام تمرکز خود را بر این بازی بگذارند و تمامی تلاششان را برای پیروزی در این بازی و خرسند ساختن طرفداران تیمشان بکار گیرند.
وی افزود: «ما شهرآورد را در پیش داریم، می خواهیم این بازی را برای طرفدارانمان بازی کنیم و می خواهیم پیروز شویم. در جام حذفی در ماه ژانویه آنها پیروز شدند، اما این بازی متفاوت خواهد بود.»
وی در عین حال تصریح کرد: «پس از شهراورد، دو بازی دشوار دیگر در پیش داریم؛ یکی در مقابل نیوکاسل و دیگری در مقابل کوئینز پارک رنجرز. به نظر من هر سه بازی پایانی ما دشوار است.»
مانچینی افزود: «آنها (منچستر یونایتد) به تحت فشار بودن عادت دارند، اما در خصوص ما شرایط متفاوت است، این بار اول ماست و از سوی دیگر فشاری هم در کار نیست، چون ما شانسی برای قهرمانی نداریم.»
به گزارش پایگاه اینترنتی گل، مانچینی همچنین در پیامی مستقیم به سر الکس فرگوسن سرمربی تیم منچستر یونایتد، تلاش در رقابت‌های این فصل و کسب عنوان قهرامانی را به وی تبریک گفت.
۱۰۶/۱۴۲

IRIBNews RSS SportNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.