مانچینی: آگوئرو به بازی با رئال میرسد

طبق اعلام روبرتو مانچینی، مربی باشگاه منچسترسیتی، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی این تیم همراه با سایر هم تیمی هایش به اسپانیا سفر خواهد کرد تا در اولین دیدار تیمش در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رئال مادرید به میدان رود.

این ستاره آرژانتینی در اولین دیدار تیمش در رقابت های لیگ برتر مقابل ساوثهمپتون از ناحیه زانو مصدوم شد و در بازی شنبه شب تیمش مقابل استوک که با تساوی۱-۱ به اتمام رسید هم برای احتیاط بیشتر به میدان نرفت.

این روزها نگرانی هایی درمورد میزان مصدومیت آگوئرو وجود دارد ولی مانچینی درنظر دارد تا در بازی امشب تیمش ریسک کرده و این ستاره ۲۴ ساله را روانه میدان کند و حتی ممکن است او را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

مانچینی دراین باره گفت:« فکر می کنم که آگوئرو می تواند برای ما به میدان برود. او با ما به مادرید سفر می کند. او در سه روزپیش از بازی با استوک با بازیکنان تمرین می کرد. ما نمی خواستیم ریسک کنیم و دربازی با استوک او را به میدان بفرستیم. ولی احتمالا آگوئرو برای بازی با رئال آماده خواهد بود. آیا او در ترکیب اصلی قرار می گیرد؟ هنوز نمی دانم.»

بازیکن دیگری که در شروع فصل با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد، گرث بری بود که در ورزشگاه بریتانیا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت.

مانچینی ادامه داد:« برای گرث خوشحالم که بعد از سه ماه دوباره بازی می کند. او بازیکن مهمی برای ماست. در بازی اخیر تیم ۳۰ دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. حضور بری برای ما مفید و مهم خواهد بود.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۹ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آگوئرو, آگوئرو رئال, رئال, مانچینی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.