ماهواره در «پرسمان خانواده»

جام جم آنلاین: ریشه‌های تمایل برخی از خانواده‌ها به شبکه‌های ماهواره‌ای در برنامه «پرسمان خانواده» رادیو معارف بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه زنده «پرسمان خانواده» رادیو معارف از هفته آینده دلایل گرایش خانواده‌ها به تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای را بررسی و آنها را در دو محور آسیب‌شناسی می‌کند؛ محور اول، بررسی ریشه‌های تمایل برخی از خانواده‌ها به تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای است و در محور دوم چگونگی مواجهه با این تمایلات با حضور حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی بررسی می‌شود.

برنامه زنده «پرسمان خانواده» کاری از گروه اندیشه و حکمت، به تهیه‌کنندگی و سردبیری حجت‌الاسلام محمدجواد طوسی و گویندگی مرتضی بهرامی‌‌خشنودی یکشنبه‌ها ساعت ۱۸ از رادیو معارف پخش می‌شود. بازپخش این برنامه دوشنبه‌ها ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح است.

همچنین کانال ندای اسلام رادیو معارف در راستای پاسخ به شبهات مطرح شده درباره مذهب تشیع برای شنوندگان انگلیسی زبان برنامه «گفت‌وگو Dialogue » را پخش می‌کند.

این برنامه بر اساس کتاب «شب‌های پیشاور» اثر سلطان‌الواعظین شیرازی طراحی شده است که در آن از بیان روایی و نمایشی برای پاسخگویی به شبهات در مورد شیعه استقاده می‌شود. برنامه «گفت‌وگو» کاری از کانال ندای اسلام به تهیه‌کنندگی و سردبیری روح‌الله عطایی و گویندگی محمدرضا بی‌ریا و پیغمبرزاده امروز ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی (ست‌تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد ۸، با مشخصات فرکانس ۱۲٫۴۳۷ گیگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۷۵۰۰ افقی قابل دریافت است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.