ماهینی: در بقالی هم از ما می‌پرسند چقدر گرفتید!/ من نگفتم خسرو را نمیکت‌نشین می‌کنم

به گزارش خبرآنلاین؛‌خیلی‌ها می‌گویند که پرسپولیس به بازیکنان جدیدش پول‌های میلیاردی داده و مبلغ قرارداد آنها حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آورده است. حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس هم نسبت به مسائل اخیر واکنش نشان داده و به خبرآنلاین می‌گوید:« الان دیگر همه در مورد مبلغ قرارداد ما سوال می‌کنند و حتی در بقالی هم از ما می‌پرسند که چقدر گرفتید.» ماهینی در پاسخ به این سوال که آیا قبول داری هیچ کس باور نمی‌کند که شما سقف قرارداد را رعایت کردید می گوید:«‌ برگه قرارداد ما موجود است و می‌توانید آن را ببینید، فقط برای بازیکنان ملی‌پوش سقف قرارداد کمی بیشتر است و شایعاتی که در مورد مبلغ قرارداد ما مطرح شده صحت ندارد.»
از ماهینی در مورد وضعیت نامشخص نیمکت مربیگری پرسپولیس سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« اگر انتخاب مربی طول بکشد ضرر می‌کنیم ولی باشگاه هم نمی‌خواهد در مورد انتخاب سرمربی خیلی ساده عمل کند. انتخاب سرمربی پرسپولیس خیلی مهم است و امیدوارم آقای رویانیان در نهایت بهترین تصمیم را بگیرد.»
ماهینی چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفت که می‌خواهد خسرو حیدری را در تیم ملی نیمکت‌نشین کند. او در این خصوص می‌گوید:«‌ من اصلا چنین حرفی نزدم و هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم اینطوری مصاحبه کنم. خسرو بازیکن بسیار خوبی است و ما با هم دوست هستیم، حتی می‌بینید که در بازی‌های اخیر به صورت همزمان بازی کردیم.»‌
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.