ماوس ماساژور برای رفع خستگی دستان شما

فاوانیوز: به نقل از سخت افزار – نشستن پشت کامپیوتر می تواند مشکلات بسیاری از جمله خستگی و احساس خواب آلودگی به وجود آورد و به طور معمول هم عادت به کمی پیاد روی و گشت و گذار داخل خانه نداریم.
نشستن پشت کامپیوتر می تواند مشکلات بسیاری از جمله خستگی و احساس خواب آلودگی به وجود آورد و به طور معمول هم عادت به کمی پیاد روی و گشت و گذار داخل خانه نداریم.
اما بیشترین میزان خستگی مربوط به دست و پس از کار با ماوس رخ می دهد که ایده جالب شرکت Art Factory می تواند دستان شما را از خستگی در آورد. دو حالت برای این ماوس در نظر گرفته شده در حالت ماساژ، با ماساژ دادن دستان شما، این حس آرامش را به تمامی اعضای بدن منتقل می کند.
کلید های ماوس نیز به صورت لمسی بوده و طراحی آن تا حدود بسیار زیادی به ماوس Microsoft ARC شباهت دارد. زیر ماوس از دیود نوری استفاده گردیده تا ظاهری بسیار زیبا به محیط کار شما اهدا کند.
تعداد سنسور های لرزشی، ۱۰ عدد است و به صورت پیش فرض دو الگوی خاص برنامه ریزی شده برای ماساژ دست در نظر گرفته شده است. طبق اعلام شرکت سازنده، نمونه اولیه این ماوس ابتدا در هانوفر آلمان (۳ تا ۵ اکتبر) و سپس در نمایشگاه CES 2013 رونمایی خواهد گردید.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.